Instructie: motivatie/inspiratie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Honeys

Instructie: motivatie/inspiratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 10:50

De reden waarom ik deze topic aanmaak is omdat ik dit eigenlijk een beetje (boel) mis bij mijn instructrice..

Ik sta sinds een jaar bij een pensionstal/kleine manege. Ik krijg daar ook les van de eigenaresse met mijn eigen paard in de wedstrijdles sinds een aantal maanden, daarvoor reed ik een ander paard in een gewone les.

Op t moment voel ik dat ik van haar gewoon niet dat ik wat bij leer, en meer op mezelf bezig ben. Ik krijg gewoon geen motivatie/inspiratie van haar. Op wedstijden ( heb alleen nog maar op stal gestart ) is ze ook , voor mijn gevoel dan, alleen maar met zich zelf bezig. Ik zie geen steun van haar en niet alleen bij mij, en voel me daar best bij in de steek gelaten.

Heeft een van jullie ook zoiets?

Eigenlijk wil ik op zoek naar een goede nieuwe instructrice / instructeur, welke mij ook t gevoel van motivatie / inspiratie geeft. Een die mij zo nu en dan ook steunt bij wedstrijden. Ik heb een paard met potentie, maar heb zelf ook een goede instructie nodig.

Wie weet zo iemand voor mij, die les geeft in de omgeving Opmeer / Noord-Holland??

En heeft iemand van jullie de zelfde ervaring?

X_orville_X

Re: Instructie: motivatie/inspiratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:44

Waarom moet je instructie persé op wedsrijden mee? Mijn instructise is nog niet mee geweest, zij heeft wel beters te doen.

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 15:45

X_orville_X schreef:
Waarom moet je instructie persé op wedsrijden mee? Mijn instructise is nog niet mee geweest, zij heeft wel beters te doen.

Lekker antwoord...

Ze hoeft niet aldoor mee ofzo, natuurlijk hebben zij ook wel andere dingen te doen. He he, lekker logisch. Ik bedoel meer van als ze er toevallig zijn ofzo, even een ondersteunend woordje. That's it...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 17:34

Wat is het precies wat je zoekt? Misschien helpt het als je dat voor jezelf even duidelijk opschrijft, hele concrete dingen als:
- ik wil na de wedstrijd samen mijn coupons doorkijken
- ik wil dat we samen een wedstrijdplanning maken
- ik wil dat we in de les af en toe proefgericht oefenen.

Bespreek dat vervolgens eens met je huidige instructrice (als je verder over haar lesgeven nog tevreden bent) en hou in je achterhoofd dat een instructrice zelden je vriendin is en dat de meeste instructeurs maar een of twee combinaties hebben die ze echt heel intensief begeleiden (en dat zijn degenen die er veel lessen en geld tegenaan kunnen smijten over het algemeen Haha! ) dus wel reële punten opschrijven Knipoog