Geef je een 1 of 2 met commentaar 'onderdeel niet getoond' of krijgt deze combinatie een dikke 8 of zelfs 9?
Laat je dan commentaar op het protocol schrijven, of druk je het alleen uit in een cijfer?
Ben benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Opbouwende kritiek hahahaha Ik zie de humor er wel van!! Als het net zoals beschreven inderdaad een keurig appuyement is
)
Suzan_bobar schreef:Ik zou het wel waarderen en leuk commentaar erbij zetten, dat ze in te lage klasse mee rijdt ofzoOpbouwende kritiek hahahaha Ik zie de humor er wel van!! Als het net zoals beschreven inderdaad een keurig appuyement is
celano schreef:Suzan_bobar schreef:Ik zou het wel waarderen en leuk commentaar erbij zetten, dat ze in te lage klasse mee rijdt ofzoOpbouwende kritiek hahahaha Ik zie de humor er wel van!! Als het net zoals beschreven inderdaad een keurig appuyement is
Ik zie de humor er helemaal niet van in, net als de meeste anderen zo te lezen.
Bovendien kun je het niet perfect uitoefenen, omdat je met de verkeerde stelling de wending door komt. Zoals Lietje1 al zegt, komt het vaak voort uit een fout. En dan heeft het echt niks meer met wijken van doen.
Aranel schreef:Als ik jury was, zou ik het denk ik eerder te hoog dan laag beoordelen. Appuyeren is een 'betere' vorm van wijken, en ik zou het juist knap vinden als een combinatie al kan appuyeren in de L.
Aranel schreef:Dit is net zoiets als; er wordt middendraf gevraagt en uitgestrekte draf getoond. Mijn pony strekt ook eigenlijk meer dan dat ze verruimt, zoals in MD gevraagd wordt. Toch heb ik eigenlijk standaard een 7 voor de middendraf.
Als ik jury was, zou ik het denk ik eerder te hoog dan laag beoordelen. Appuyeren is een 'betere' vorm van wijken, en ik zou het juist knap vinden als een combinatie al kan appuyeren in de L.