Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:ik kijk niet naar leeftijd.
het gaat om het getoonde, dit moet goed zijn en volgens het scala. Of je nu 13 of 17 bent.
, zoiets is toch niet te verkopen tegen een willekeurige andere combinatie? rhijnauwen schreef:judithh schreef:ik kijk niet naar leeftijd.
het gaat om het getoonde, dit moet goed zijn en volgens het scala. Of je nu 13 of 17 bent.
helemaal mee eens!
Wat doe je dan met een (hele) oude man die al lichtrijdend/stuiterend en min of meer hangend aan de stang een Z1 proef doorrijd... en dan wetend dat deze combinatie ook nog soms winstpunten rijd, zoiets is toch niet te verkopen tegen een willekeurige andere combinatie?
Ik beoordeel WAT ik zie en niet WIE ik zie
_Marinke_ schreef:Grappig,,
Aangezien ik heel vaak zie dat ze wel degelijk op leeftijd letten...
judithh schreef:_Marinke_ schreef:Grappig,,
Of je denkt dat, maar wordt er door de jongere persoon gewoon beter en netter gereden!
?
weet niet of het zo was.. maar weet wel als ik nu ga rijden en zoiets gebeurd weer ben je gewoon gediskwalificeerd denk ik
_Marinke_ schreef:Grappig,,
Misschien verkeerd woordgebruik.lisa_vitrus schreef:Ik ben nu 15 en rijd met mijn paard tussen de volwassenen, ookal toen ik 13 was. Ik heb nooit gemerkt dat ik voorgetrokken werd omdat ik jonger was, zo vaak val ik tenslotte niet in de prijzen.