Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) MissPromiss schreef:(Meteen een vraag erbij; in mijn paspoort staat met een handtekening van de DA "Voorgaande entingen conform de geldende regels".
...maar is zoiets wel of niet geldig?)
KarinvdM schreef:Ja, maar ik maak geen uitzonderingen. Het zal ze in ieder geval nooit weer overkomen.
Met jonge kinderen vind ik het ook heel sneu, ze kunnen er niets aan doen, maar regels zijn nu eenmaal regels.
Ik heb het wel gehad dat ze aangaven dat ze in de weken ervoor gewoon gestart waren en dat er nooit iets van gezegd was. In dat geval is er nooit een jury geweest die het echt heeft bekeken.
jury schreef:Ja, officieel is dit niet goed. Moet je even op knhs regels exact nalezen
Suzanne F. schreef:Ik controleer eigenlijk nooit maar dat komt omdat de organisaties zo'n strak tijdschema hebben opgezet. En dan krijg je ook nog een jong schrijfstertje wat niet kan tellen, dat moet je dan ook nog zelf doen. (en gehele protocol op spelfouten controleren en aanpassen) En dan maar klagen als organisatie dat het allemaal zo uitloopt.....
_10_ schreef:Ja als er woorden al reiden ipv rijden opstaan en dat soort domme dingen vind ik het wat anders, maar spelfoutjes met d of dt vind ik minder belangrijk.
Het scheelt ook wel dat ik bijna altijd een vaste schrijfster meeneem
jury schreef:Ja, maar ik heb dan zo iets van die net beginnende ruiter heeft paard en sport nog nooit ontvangen en dit dus ook niet gelezen.
_10_ schreef:De dingen die ik onder kleinere/minder belangrijke dingen vind vallen zijn o.a. hulp van derde tijdens de proef (komt vooral bij pony ruiters veel voor, dit ligt er uiteraard wel aan hoe en hoevaak dit in een proef gebeurt!), het passeren van (extra volte bij) de A na het geven van het startsein, het niet binnen 45 sec. na startsein beginnen, enzovoort.