[ENQ]Onderzoek Juryleden en instructeurs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alicia2u

[ENQ]Onderzoek Juryleden en instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 10:57

Voor onze thesis zijn wij bezig met een onderzoek over visueel leren voor ruiters.
Ter aanvulling van onze vorige enquete over visueel leren voor ruiters, hebben we een aantal vragen voor juryleden en instructeurs of het toepassen van deze methode. Het zijn een aantal korte vragen die niet veel tijd kosten. Bij voorbaad dank!

1. Bent u bekend met visuele methoden, toegepast in sporten, om de prestatie te verhogen?
2. Heeft u interesse in het gebruik van visuele methoden, zoals hulp van beeldmateriaal, in het paardrijden en zou u hierover meer willen weten?
3. Gebruikt u zelf visuele methoden in uw rijden of tijdens uw lessen? Zo ja, in welke vorm? (reflectie, instructie etc.)
4. Wat is uw mening over de haalbaarheid van het structureel toepassen van hulp van beeldmateriaal tijdens lessen en de mogelijkheid dit te integreren in het lesprogramma voor instructeurs?
5. Zou u willen investeren in een dergelijke onderwijsmethode? Zo ja, op welke manier zou u dat doen?
6. Wat zijn in uw ogen enkele voor- en nadelen van deze leermethode?
7. Wat is uw occupatie binnen de paardenwereld (bv. Jury B-L, Orun fase 1, freelance instructeur etc.)

Wilt u meer informatie over het onderzoek, dan kunt u mij bereiken middels janneke.vandongen@wur.nl
Laatst bijgewerkt door Scum op 14-05-08 07:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel gewijzigd

Fitzroy

Re: Onderzoek Juryleden en instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:01

Ik vraag me af wat juryleden hier mee moeten eerlijk gezegd.
WIj moeten alleen ons commentaar maar op een papiertje laten zetten, of wil je dat dat voortaan in tekeningetjes gedaan wordt Knipoog Haha!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:03

thesis?
occupatie?
Als je veel reacties wilt ontvangen moet je ook het taalgebruik afstemmen aan je doelgroep. Dat is nu niet het geval.
Daarnaast stel je wel heel veel openvragen. Maakt het ook niet echt aantrekkelijk.

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 19:17

Thesis is een ander woord voor scriptie. Ik kon zo snel geen ander woord verzinnen voor occupatie, aangezien ik normaal gesproken engels praat.

Helaas wel veel open vragen inderdaad. De meerkeuze vragen hebben we in een ander onderzoek behandeld, dit is een aanvulling op het verslag wat we de KNHS en FNRS gaan aanbieden. Je kunt niet alles vatten binnen een meerkeuze vraag.

peerdenlover

Re: [ENQ]Onderzoek Juryleden en instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:46

occupatie is zoiets als beroep/opleiding/baan