Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,jij igg gefeliciteerd met je verdiende WP's en eventuele prijzen!
!! Linda_E schreef:Ik heb hetzelfde een keer gehad op een indoor selectiewedstrijd, toen reed ik nog M2. Ik had een super proef gereden (later bleek ook wel op de video). Wachten op de prijsuitreiking en coupons, ik had 166 p...... ????? Het meisje dat na mij moest rijden die zat haar paard af te rossen in de proef, die stuurde hem in de hoek tegen de muur omhoog en trok hem keihard in zijn mond.
Dat meisje werd tweede met 188p.... nou, ik wist genoeg. Onze coupons waren omgewisseld omdat er op mijn coupons stond dat ik mijn paard niet zo asociaal mocht afrossen in de proef...
Ik was zo verbijsterd en verdrietig en we zijn naar huis gegaan... achteraf natuurlijk hartstikke dom want toen ik met de KNHS belde volgende dag vertelde die dat ik het op de wedstrijd zelf had moeten aankaarten.
Daar ging mijn startplek voor de Friese kampioenschappen en dat stomme hang/ wurg/ trek/ schop mens mocht op mijn plek naar de kampioenschappen!!