het paspoort/ coupon info

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

o_mariska_o

het paspoort/ coupon info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:16

hallo,
even een vraag aan jury's
kijken jullie op wedstrijden naar de informatie op de coupon? zoals leeftijd en afstammeling paard enzo? en houden jullie dit in je achterhoofd bij het geven van de punten? wordt de informatie uberhaupt wel bekeken wanneer er iemand de ring inkomt ofzo?

en vragen jullie om het paspoort om gegevens te controleren en te bekijken? krijgt een paard met een indrukwekkende gegevens op het paspoort of de coupon meer punten? of juist 1tje met mindere info minder punten?
ik vroeg me dit gewoon even af Clown

als het niet duidelijk is dan zeg je het maar, dan probeer ik het nog eens Tong uitsteken

Amarie

Re: het paspoort/ coupon info

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:10

Ik contreel de gevens om er zeker van te zijn het goede paard in de ring te hebben en of op het transpondernummer vermeld staat. Voor de rest zal het me worst wezen.
Ik zeg altijd op een papier kun je niet rijden.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:08

o_mariska_o schreef:
hallo,
even een vraag aan jury's
kijken jullie op wedstrijden naar de informatie op de coupon? zoals leeftijd en afstammeling paard enzo? en houden jullie dit in je achterhoofd bij het geven van de punten? wordt de informatie uberhaupt wel bekeken wanneer er iemand de ring inkomt ofzo?

en vragen jullie om het paspoort om gegevens te controleren en te bekijken? krijgt een paard met een indrukwekkende gegevens op het paspoort of de coupon meer punten? of juist 1tje met mindere info minder punten?
ik vroeg me dit gewoon even af Clown

als het niet duidelijk is dan zeg je het maar, dan probeer ik het nog eens Tong uitsteken

Wat stel je je hierbij voor? Een goede afstamming? Dat staat imo ook op de coupon zelf vermeld. Lijkt me sterk dat iemand deze vraag met "ja" beantwoordt!

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:10

Mijn moeder controleert vaak de entingen..

Er was ook een keer een amazone met paard waar bij er op stond dat het een vos was.. was toch echt gitzwart.. en er bleken meer fouten in te staat recht voor sok was linksvoor ed

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:11

Amarie schreef:
Ik zeg altijd op een papier kun je niet rijden.

Haha! Dat klopt! En wat voor de een een indrukwekkend papier is, is voor de ander niets waard. Heb wel dat als ik schrijf de jury vraagt/gokt welke afstamming, maar dat is eigenlijk altijd na de proef. En dan nog, een afstamming kan nog zo indrukwekkend zijn, als er een kluns op de rug van het paard zit rijd je echt geen punten.