waneer blanco startcoupon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

waneer blanco startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 12:16

wanneer mag de blanco startcoupon gebruikt worden?

alleen als coupons op zijn of ook als startkaart nog in aanvraag is?

ik kan in de reglementen niets vinden.

Kylan

Re: waneer blanco startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:00

Als de startkaart in aanvraag is mag je volgens mij ook met blanco coupons starten.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:03

Volgens mij zijn die er inderdaad voor als je startkaart aangevraagd is en er nog niet zijn.
Als je coupons op zijn moet je gewoon nieuwe aanvragen, weet niet of je dan ook blanco mag maar als je gewoon op tijd doet is t niet nodig toch ? Haha!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:36

De amazone die Lucky reed stapte over van vereniging. Ze kreeg toen wel de nieuwe startkaarten voor Luc en haar eigen paard en de nieuwe coupons voor haar eigen paard, maar de coupons voor Lucky waren ze vergeten mee te sturen bij de KNHS. Ze heeft toen blanco startcoupons gekregen zodat ze de selecties mee kon rijden, dus ik neem aan dat het in beide gevallen is toegestaan Lachen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:41

Ja en je kunt ze beter niet bij het secretariaad op de wedstrijd bestellen, want dan zijn ze mega duur!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 08:37

Je mag altijd met blanco's starten. Je kunt ze op de wedstrijddag zelf nog kopen als je je eigen coupons vergeten bent. Maarja, wat kosten ze, 16 euro per blaadje? Daar komt dan nog het startgeld bij..............

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 14:20

maar goed, omdraaien en niet starten als je er eenmaal bent is ook zonde.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 14:25

Als de startkaart in aanvraag is mag je idd blanco startcoupons gebruiken. Als je na 4 weken je startkaart nof niet hebt ontvangen dan heb je recht op gratis blanco startcoupons van de KNHS.
Ik zorg persoonlijk altijd dat ik (en mijn leden, ben wedstrijdsecretaresse) 4 reserve coupons bij zich hebben. Verder heb ik idd als wedstrijdsecretaresse altijd blanco startcoupons bij me. Deze kosten 16.50 per stuk. Hier winnen wij als rijvereniging niets op, dit zijn gewoon de kosten van de KNHS. Knipoog