Verzoek aan FNRS-juryleden (schrijven voor cursus)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Verzoek aan FNRS-juryleden (schrijven voor cursus)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 08:52

In 2008 ga ik de FNRS-jurycursus volgen. Aangezien ik echter op minimaal 2 verschillende locaties moet schrijven zoek ik een FNRS-jury die in december 2007/ januari 2008 in de Regio Amsterdam/ Zaanstad moet jureren in de hogere proeven en mij wil helpen.

Ik heb zo'n 20 jaar ervaring met schrijven voor de NBVR/KNHS-proeven en heb een net handschrift.

Alvast bedankt!

Bjarni

Re: Verzoek aan FNRS-juryleden (schrijven voor cursus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:00

Hoi,
Ik zit niet echt bij jou in de buurt en jureer niet zo vaak die kant op dus kan je waarschijnlijk niet helpen. Mocht ik toch binnenkort die kant op moeten dan laat ik het wel even weten.

Ook even een vraagje, heb jij dan al een datum/locatie van de cursus? Ik wil namelijk graag springen en CBR gaan doen maar vind op de FNRS site telkens dat er nog geen locatie/cursus is vastgesteld.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 11:25

Klopt dat je het nog niet weet. Ik ga die onderdelen ook doen en ze zijn druk bezig data en locaties vast te stellen.

Tussen Amsterdam en Amersfoort is voor mij ook nog wel te doen, ligt er een beetje aan waar.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:38

Ok Lachen vroeg me al af of ze al weer verder waren met informatie die nog niet op de site staat.
Ik heb nu volgens mij geen afspraken staan maar als ik binnenkort weer richting Hilversum/ Loosdrecht of verder jouw kant op moet laat ik het je weten!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 12:01

Super thanks

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 07:11

Haai,
Tsja zit ook niet echt in de buurt maar je mag altijd schrijven hoor, ik jureer tm de F20 en binnenkort ook een CBR2 (ook leuk om te zien).
Pin je overigens niet vast op een evt vastgestelde lokatie, die kan altijd nog wijzigen. Wij hadden destijds dressuur in Stad ad Haringvliet en springen en CBR werd ineens paar weken opgeschoven en in Nieuw Vennep gegeven, precies tijdens mn vakantie. Gelukkig zat ik in NL maar kon dus wel mooi 3x terug.

PB trouwens een Ilja000, die zit in jouw regio qua jureren.

Succes allebei alvast met de cursus!!

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 07:13

waarop dit de site van het fnrs staat de informatie over de jurycursus?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 14:36

Vippie, bedankt voor de tips en ik zal haar een pb sturen.

Kaisa, op de site van de FNRS staat ergens midden in het menulijstje iets van juryleden. Als je daar op klikt volgt een sunmenu met een korte uitleg, locaties en formulieren. Op de formulieren staat ook duidelijk aan welke eisen je moet voldoen en of de manege-eigenaar eventueel het formulier moet aftekenen.

Ik heb igg heel veel zin de de cursus.