Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Kan wel zeggen omdat ze zo bekend is krijgt ze meer punten, maar alla of dat nu verstandig is.... Maar ik denk het eigenlijk wel... 
_xManadisx_ schreef:75% geld voor de hele proef, dus dan zullen andere dingen wel beter zijn. Maar wat het met salinero is, hij word te werkwillig in een proef. De eerste keer halthouden staat hij wel stil maar aan het einde van de proef niet meer.
detour schreef:Weegt dat meer dan stilstaan? halthouden is in eerste instantie toch: halthouden?

Jus_dOrange schreef:Al maakt hij tussen draf en stilstand bij wijze van een piaffe, hij zal toch stil moeten staan voor het onderdeel halthouden lijkt mij.
detour schreef:Dat maakt deze sport zo lekker subjectief. Waarom is ern geen regel: 3 seconden stilstaan minimaal is een voldoende en de uitvoring kan het cijfer hoger doen uitkomen- bv?
detour schreef:Dat is dus echt belachelijk idd, ze heeft naam dus tsja, misschien krijgen de juryleden wel op hun donder als ze haar strnger beoordelen.. Een paard op dat nivo hoort stil te kunnen staan! Heet of niet; daar zal ze dan maar een oplossing voor moeten vinden hoor.. Ik zou me echt doodschamen als dat onderdeel niet eens lukte..
_xManadisx_ schreef:75% geld voor de hele proef, dus dan zullen andere dingen wel beter zijn. Maar wat het met salinero is, hij word te werkwillig in een proef. De eerste keer halthouden staat hij wel stil maar aan het einde van de proef niet meer.
asjemenou schreef:_xManadisx_ schreef:75% geld voor de hele proef, dus dan zullen andere dingen wel beter zijn. Maar wat het met salinero is, hij word te werkwillig in een proef. De eerste keer halthouden staat hij wel stil maar aan het einde van de proef niet meer.
Idd, er staat op het scorebord wat er op dat moment gemiddeld voor punten is gehaald.
Kyralovertje schreef:Of het lag aan mijn ogen, maar volgens mij wachtte Anky bij het einde juist totdat Salinro stil stond. Daarom duurde het ook eventjes voordat ze daadwerkelijk ging groeten.