ik heb het ook laatst gehad; van te voren werd mij gevraagd hoeveel combinaties ik wilde jureren, ik zei toen zo'n 20 coombinaties is een mooi aantal, vervolgens kwam de startlijst: 40 starts, ik heb gebeld (er was nog meer niet volgens afspraak) en er werd mij verteld dat 20 combinaties 2 proeven rijden, dus 40 proeven totaal. De meeste juryleden zouden hier geen moeite mee zo werd mij verteld. Ik heb gezegd dat ik mij dat niet kon voorstellen en dat ze mij niet meer hoefden te benaderen als het om dergelijke aantallen zou gaan.
Gelukkig komt dit niet zo vaak voor maar reken ik 1 1/2 dagdeel als een organiserende vereniging mij zo veel combinaties laat beoordelen en zeg bij het afrekenen ook hoe ik aan het bedrag kom. Ik begrijp best dat verenigingen op het geld moeten letten, maar de wedstrijdrijdende combinaties verdienen allemaal een objectieve en vooral heldere beoordeling!
storm76, kun je zelf misschien een extra jury regelen die de helft van je overneemt? Je kunt dan de vereniging bellen en zeggen dat je het echt te veel combinaties vind en dat je een 2e jury voor ze hebt.