Jeannette Haazen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

orban

Jeannette Haazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:52

Is er hier op het forum iemand die les van haar neemt? Ik heb eens een clinic gezien van haar en ik denk wel dat ze op een fijne maar toch strenge manier les geeft. Weet iemand hoeveel je moet betalen voor een uur les van haar?

orban

Re: Jeannette Haazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 19:06

Is er niemand op dit hele forum die bij haar lest?

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:07

Volgens mij kun je haar gewoon bellen en om meer informatie vragen. Erg vriendelijk persoon!

Contact info etc. staat op haar site..

orban

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 13:00

Weet ik hoor maar ik zou graag reactie's krijgen van mensen die bij haar lessen.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:55

MIjn dochter heeft van Chris haar man les gehad ( en binnenkort moet ze ook nog een afspraak maken voor een les van Jeannette) en mijn vriend heeft heel wat jaren geleden les van Jeannette les gehad. (zij kennen zich al zo'n 35 jaar)
Ik weet dat Jeannette heel fijn les geeft. Ze ziet alles en volgens mijn vriend geeft ze les dat het net is alsof ze bij jou op het paard zit. Ze kan zelf mega goed rijden en ook zeer goed lesgeven.
Ze benaderd paard en mens op een eerlijke en fijne manier.
Over de prijs van de lessen en of ze plek heeft, kun je toch het best met haar contact opnemen. Kijk eens op haar site http://www.jeannettehaazen.com
Welk niveau rijd je momenteel (omgerekend naar Nederlands niveau?)
Laatst bijgewerkt door Imala204 op 25-09-07 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

orban

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 17:59

Ik heb haar vorige week al een mail gestuurd en sta normaal op de wachtlijst. Ik rijd nu L9, dat is bij jullie vergelijkbaar met de Z1 denk ik.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:03

Ah, dus al contact gehad. Denk dat je daar ook het meest aan hebt. Gewoon direct bij de bron. Haha!
Zal eens aan mijn dochter vragen, die heeft nl een tijd in België gewerkt en gereden. Die weet wel welk niveau dat in Nederland is. (of ik moet even op haar site : www.solvej.nl spieken Haha! , daar heeft ze het ook op staan dacht ik)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:19

L9 is ongeveer M2, maar door de andere oefeningen is het heel moeilijk te vergelijken.

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 20:16

Ik heb haar vorig jaar ook eens gecontacteerd gehad en toen nam ze er ook niemand meer bij. Ik mocht haar een paar maanden later nog eens contacteren om te zien of er dan plaats was. Maar dat is er niet meer van gekomen vanwege een kwetsure van zowel mijzelf als mijn paard.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:31

Ze heeft het trouwens weer super gedaan in Zweden (Flyinge CDI***) kijk maar eens even op haar site, in de nieuwsberichten die ik heb geplaatst.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:33

Bij ons op stal is een dame die bij haar lest. Ik denk dat het heel persoonlijk is of je iemand fijn les vind geven. Ze is eens op stal geweest om een clinic te geven en een kur op muziek heeft ze toen gedaan. Kwam op mij over als een strenge, doch rechtvaardige dame.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:41

Citaat:
een strenge, doch rechtvaardige dame
Rechtvaardig is ze zeker, tov mens en paard. In welk opzicht vind je haar streng overkomen?