Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

irene_isis schreef:Met punten rond de 150 mag je toch verwachten dat je je proef wel heel raar hebt gereden?????!!!!??>??

Ryanne_ schreef:maar jah veel jury's zijn raar!!!
Ryanne_ schreef:idd punten rond de 150 vidn ik zwaar laag ik heb dat nog nooit gereden ook al was me proef heeel slecht! maar in elk gevalik heb altijd dat ik de proef super vond gaan! dan was het dat ik 171 had of zoo en als ik de proef super slecht vond gaan toen had ik een keer 195 dat klopt toch niet!!! maar jah veel jury's zijn raar!!!
_Diesel schreef:Ik vind het persoonlijk ook wel meevallen hoe er over het algemeen gepunt wordt. En ik rijd ook niet elk weekend winst hoor, meestal is het precies gepunt naar mijn gevoel, soms zelfs ietsje beter!
Wat ik soms wel vervelend vind, wat hier ook wordt gesteld met 2 verschillende jury's bij je proefjes, is de grote verschillen.
Het klopt toch niet dat in de eerste ring niemand winst rijdt, en in de tweede ring bij een andere jury iedereen? Dat er wat nuance is in de punten oke, maar soms is het wel erg overdreven.
Wat mij betreft mag er wel wat eenduidiger gepunt worden, er heerst wel veel onduidelijkheid vind ik.

dat gaat er soms niet in.
KarinvdM schreef:Ryanne_ schreef:maar jah veel jury's zijn raar!!!
Pardon??
Lisenka