Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Redrumfox schreef:Maar ze hebben je toch laten rijden.. Wat is het probleem nou?
Apple schreef:Probleem lijkt mij dat de jury dus de regels niet goed kent.
Zo hoor ik ook verhalen over jury's die je de baan uit proberen te sturen als je niet 2 keer per jaar ent. Klopt ook niet.
Maar goed, probeer jij als ruiter op zo'n moment maar eens koelbloedig te blijven en de regels uit te leggen.
Redrumfox schreef:Maar ze hebben je toch laten rijden.. Wat is het probleem nou?
Lepeltje21 schreef:Slecht hoor, dat de jury niet eens goed op de hoogte is van dit soort regels.

miep1979 schreef:Lepeltje21 schreef:Slecht hoor, dat de jury niet eens goed op de hoogte is van dit soort regels.
Hier ligt echt een taak aan de KNHS om voor eens en altijd duidelijk te maken naar juryleden toe wat en hoe het allemaal in het boekje vermeld moet staan, zucht. Echt het is zo'n onduidelijk zooitje daar.
Zo krijg je straks vast en zeker weer te kampen met ruiters die niet mogen deelnemen aan de Hippiade of uitgesloten worden, omdat nog steeds niet duidelijk naar juryleden wordt gecomminiceerd welk stickertje van een stempeltje voorzien moet zijn etc.
).Redrumfox schreef:Maar ze hebben je toch laten rijden.. Wat is het probleem nou?
ThisIsMe schreef:Wat ik eerlijk gezegd niet helemaal snap, hoe komt die jury erbij om je papieren te controleren? Was die jury dan ook de federatievertegenwoordiger? Dat is bij mijn weten de enige die dit soort controles uitvoert op wedstrijden, het behoort helemaal niet tot de taak van een jury om paspoorten e.d. te controleren (en dat is maar goed ook als ik dit verhaal zo lees).
Hier in de buurt kan het wel eens voorkomen dat een federatievertegenwoordiger aan de juryleden vraagt bepaalde startnummers in de ring te controleren, maar als er problemen zijn ligt de verantwoordelijkheid voor een eventuele uitsluiting bij de federatievertegenwoordiger, niet bij de jury.

Dela schreef:dan heb je in slagharen in ring 5 gereden
ik had namelijk hetzelfde probleem daar, heb ook lang moeten wachten, aangezien ze dat, dat er een enting miste..
)