Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)VValar schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar Cinzano. Want als dat meisje tijdens haar proef uit de baan was gevlogen, zou ze al direct gediskwalificeerd zijn geweest. Ik weet niet hoe dicht die banen bij jullie op elkaar staan, maar vind het erg apart dat een combinatie zomaar bij jou in de ring kan belanden. Jammer dat de jury er ook niet iets van heeft gezegd overigens. Maar feit blijft wel dat jij je pony/paard ten alle tijden in de hand moet hebben. Dus ongeacht wat er gebeurt, moet de pony naar jouw gehoorzamen. Dit neemt niet weg dat dit een zeer vervelende situatie was.
aangezien er ook geen hekjes zijn om hem tegen te houden. 
daantjuhhh schreef:Ach, ja...
Een vriendinnetje van mij kreeg vorig jaar een 3 voor de lange zijde middengalop... (er stond een kindje van ongeveer 3 a 4 jaar op de hoefslag.. tja, dan ga je dat kind niet aanrijden..)
asjemenou schreef:daantjuhhh schreef:Ach, ja...
Een vriendinnetje van mij kreeg vorig jaar een 3 voor de lange zijde middengalop... (er stond een kindje van ongeveer 3 a 4 jaar op de hoefslag.. tja, dan ga je dat kind niet aanrijden..)
)
asjemenou schreef:VValar schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar Cinzano. Want als dat meisje tijdens haar proef uit de baan was gevlogen, zou ze al direct gediskwalificeerd zijn geweest. Ik weet niet hoe dicht die banen bij jullie op elkaar staan, maar vind het erg apart dat een combinatie zomaar bij jou in de ring kan belanden. Jammer dat de jury er ook niet iets van heeft gezegd overigens. Maar feit blijft wel dat jij je pony/paard ten alle tijden in de hand moet hebben. Dus ongeacht wat er gebeurt, moet de pony naar jouw gehoorzamen. Dit neemt niet weg dat dit een zeer vervelende situatie was.
Ik denk (ben er niet geweest, maar rijdt in dezelfde kring) dat het gewoon ringen waren met alleen de letters als afzetting. Dan wordt je pas na 3x ring verlaten uitgesloten. De ringen liggen bij ons zo dicht langst elkaar dat de voorlezer er nog net tussendoor kan lopen.
Als je een jong paard hebt wat een beetje uitzwaaid dan zit je dus al bij de buurman in de ringaangezien er ook geen hekjes zijn om hem tegen te houden.