Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Carla_ schreef:ze stijgert omdat ze weet dat ik op wedstrijd niks kan doen.
daarom schopte ik dr een keer goed naar voren.
Fitzroy schreef:Dat laatste vind ik echt belachelijk, Urielle. Het is toch logisch dat je je paard aanpakt als ie gaat staken?
Ik drijf een keer met mijn spoortje en hij komt voor wat omhoog. Ik kom nog eens in met mijn spoortje en mijn paard komt als reactie kaarsrecht overeind. Echt in de staak dus. Toen gaf ik hem een behoorlijke trap. Paard gaat weer lopen en proef verder afgemaakt.
wel tijdens het losrijden. maar dat is alleen als hij 1 van zijn buien heeft, gelukkig vrij zeldzaam
Fitzroy schreef:Dan was je dus blijkbaar gediskwalificeeerd wegens wreedheid.
Mocht niet schoppen met mijn spoor
. Bij mij is een flinke straf vaak alleen maar een kort "denk d'r om". Urielle schreef:Fitzroy schreef:Dan was je dus blijkbaar gediskwalificeeerd wegens wreedheid.Mocht niet schoppen met mijn spoor

Rondje vol gas dus, paard weer stilgezet en keurig achterwaarts. Ik kreeg wel een 4 en -2, maar met commentaar dat ik het goed opgelost had. 
) máár. De merrie heeft het nooit meer geriskeert om zo iets te doen op wedstrijd. Mijn jury heeft bij 'houding zit en juist gebruik van de hulpen' een 7 gezet et de commentaar; dat verdiende ze.