Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Lowara schreef:waardoor er in de gehele B ring maar 2 met een winstpunt waren ( ik was derde met 179)
Een vriendin is wel eens eerste geworden (van de wat zal het zijn 8 ong.) en zij had zelfs geen wp. (de rest dus ook niets) En laatst hier in de buurt was er een L2 rubriek. 4 x 2 starts, 1 wp (181)

ben het er helemaal mee eens.....Als je echt goed rijd, krijg je die punten heus wel! Er zullen echt wel eens uitzonderingen zijn. Ik denk dat er een stuk beter wordt gereden als iedereen nou een bij zichzelf gaat kijken wat ZE ZELF fout hebben gedaan, en dus niet de schuld telkens verschuiven op de jury, n enge ring en weet ik niet wat, er een stuk hoger gepunt kan worden
sorry, kan me daar echt aan ergeren

Blesje_Love schreef:Jaa ik had laatst een hele goede proef gereden maar hij zei dat het niet winspuntwaardig was Hij zei hetzelfde tegen mijn clubgenootjes die ook heel geod hadden gereden. Waarschijnlijk had hij iets tegen onze club ofzoo..Hoe zielig ben je dan?

)
)