Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sentido schreef:het heeft z'n voor en nadelen
voordelen:
de jury heeft nog geen super ruiters voorbij zien komen die hoge punten krijgen waardoor jou "iets" mindere proef meteen heel slecht lijkt
- geen kans op uitlopen
- inrijbak is nog vrij
nadelen:
- jury kan inderdaad oplettender zijn
- je moet soms echt heeel vroeg
- je moet lang wachten op uitslag
- als je een wat mindere proef rijdt en de gene na jou rijdt super dan krijgt deze misschien heel erg hoge punten omdat het zo goed ging
nouja, dat is wat ik zo'n beetje meestal hoor als voor en nadelen van eerste start, ik vind het zelf meestal niet zo erg het maakt me eigenlijk niet uit
ik geloof niet zo dat de jury gaat vergelijken met de vorige maar jou persoonlijk en individueel beoordeelt en daar gaat het voor mij om

Bonny4life schreef:dat is allemaal waar.
het wachten op de uitslag is het meeste nadeel maar ik woon op 10 min. afstand dus dat is dan al minder erg.

patjelisa schreef:volgens mij was hier nog een topic over![]()
Maar als je goed rijd dan maakt het niet uit of je eerste laatste of 10de start
Je haalt de woorden uit mijn mond!
KarinvdM schreef:Bij mij maakt het niet uit.
Als je goed rijdt krijg je goede punten, of je nu als eerste of als laatste start.
Gjilke schreef:
kinuh schreef:Voor mij een groot voordeel![]()
Dan moet je misschien wel om half 5 je bed al uit maar je heb de bak voor jezelf, vaak nog rustig, na je wedstrijd nog de hele dag en je pony kan dan nog lekker wei op![]()
Lang wachten op de uitslag vind ik niet erg, mijn pony staat toch lekker op de trailer te eten met zijn hoofd uit het deurtje dus geen probleem![]()
ze reed gewoon heel netjes en goed, dus de punten kreeg ze toch wel.