hoe denken jullie over andalusiers in de ring?
want t zijn niet de standaart sport paardjes zeg maar
maar ook weer geen haflinker of fjord..
ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(heb dr ook 1 hoor;))
mammaslamma schreef:Ik vlecht ook niet in, mooi de manen los(80 cm) en wapperen maar, krijg altijd dezelfde punten als iemand die gevlochten heeft, let er speciaal op, dus dat is leuk........
missmuts schreef:mammaslamma schreef:Ik vlecht ook niet in, mooi de manen los(80 cm) en wapperen maar, krijg altijd dezelfde punten als iemand die gevlochten heeft, let er speciaal op, dus dat is leuk........

[/quote]mammaslamma schreef:Ik probeer hem wel zo relaxt mogelijk te rijden, zodra ik gespannen ben of ik maak hem heet, is het hek van de dam, dan gaat hij druk doen in z'n bewegingen en wordt hij kort in z'n passen, dat zien spanjolen natuurlijk graag, veel beweging, maar op wedstrijd is dat not done.......
, vlindertjes in mjin buik
Scum schreef:Ik denk er helemaal niet over. Ik kijk gewoon of er een nette proef wordt neergezet
Ik vind het echt niet juist dat er juryleden zijn die kijken of ze het paard wel mooi vinden. (En nee dan heb ik het niet over het invlechten e.d.
)