Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anne_GTI schreef:Vandaag bij de regiokampioenschappen van Overijssel was er tussen de beide juryleden telkens een groot verschil in het aantal punten. Dit liep bij de eerste combinatie zelfs op tot 40 punten. Hierna was er overleg tussen de beide juryleden maar kwamen er nog regelmatig verschillen van meer dan 20 punten voor. Wat vinden jullie hiervan?
nina62 schreef:Ik heb liever dat er constant een verschil tussen 2 juryleden is van voor mijn part 30 punten, dan dat de plaatsing heel erg verschilt. Als je bij de ene jury 1e staat en bij de ander 20e vind ik veel erger!

amondi schreef:neem Wilmer Lanting in Drenthe, 1ste met 216 en laatste met 178... lees ik net op verslagen...
Ben heel benieuwd naar de gesprekken in de bestuurs- en jurykamer

Mexxuna schreef:Hier in brabant hetzelfde verhaal.
Mijn instructrice die hier in de regio zowat alles wint,
kreeg daar 187 en 167!
We stonden écht perplex... vorige week had ze nog een wedstrijd gewonnen met 212 punten!!
Fitzroy schreef:nina62 schreef:Ik heb liever dat er constant een verschil tussen 2 juryleden is van voor mijn part 30 punten, dan dat de plaatsing heel erg verschilt. Als je bij de ene jury 1e staat en bij de ander 20e vind ik veel erger!
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Als de plaatsing maar overeenkomt, dan doen de punten niet zo terzake.
Scum schreef:het andere jurylid bepaalde in zijn eentje de plaatsing.