Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) Garfield schreef:Bij de Almelose Ruiterdagen hebben zij altijd veel mensen nodig.
Moet je even bellen met de organisatie. Zij zullen er heel blij mee zijn aangezien het ieder jaar voor hen weer heel veel werk is om genoeg mensen te krijgen.

LiSSy schreef:ik wil wel graag schrijven bij wedstrijden (vooral dressuur, L1/L2/M1), maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat.
mijn vereniging organiseert maar 1x per jaar een wedstrijd, dus dat werkt ook niet echt.
kunnen jury's ook hun eigen schrijver meenemen? zo ja, zijn er hier nog jury's die binnenkort in omgeving almelo (straal van een km of 30) moeten jureren?
pearl_tje schreef:LiSSy schreef:ik wil wel graag schrijven bij wedstrijden (vooral dressuur, L1/L2/M1), maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat.
mijn vereniging organiseert maar 1x per jaar een wedstrijd, dus dat werkt ook niet echt.
kunnen jury's ook hun eigen schrijver meenemen? zo ja, zijn er hier nog jury's die binnenkort in omgeving almelo (straal van een km of 30) moeten jureren?
Het beste kun je gewoon een mail_tje sturen naar de verenigingen en dan bellen ze vanzelf. Ik weet dat Oldenzaal, losser zeker hulp kunnen gebruiken. Ik heb daar ook een aantal jaar geschreven. En anders ken ik die mensen wel en kan ik ze het wel zeggen.