Ervaring met instructie jonge paarden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kel2004

Ervaring met instructie jonge paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 08:35

Om te beginnen, weet niet waar dit thuishoort, maar ik merk het wel als het verkeerd staat.

Ik ben op zoek naar instructie (regio Utrecht/Flevoland) voor mij en mijn 3 jarige merrie. Ik rijd bij Johan Hamminga, maar die heeft het zo ontzettend druk dat ik er graag iemand naast zou hebben. Zelf zat ik te denken aan v. Silfhout (zowel Alex als Diderik) maar misschien weet iemand nog meer mogelijkheden.
Ik hoop dat jullie me aan wat namen kunnen helpen... Alvast bedankt!

astridh

Re: Ervaring met instructie jonge paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:35

Waarom vraag je niet aan Johan of hij iemand weet, die kan dan goed inschatten of de betreffende instructeur bij jou past. Ervan uitgaande dat je tevreden bent over Johan zijn lessen. Je zegt namelijk dat je er een instructeur naast wilt hebben, dan is het wel zo fijn -zeker bij een jong paard - dat de 2 instructeurs een beetje op dezelfde lijn zitten.

Kel2004

Re: Ervaring met instructie jonge paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 07:47

Dat is wel een idee. Ik wil er inderdaad iemand naast, want ik ben zeer tevreden over de aanpak van Johan. Maar ja, die man heeft het gewoon zo druk Rolleyes Haha!