Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

erleyne schreef:Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Bij het maken van de startlijsten heb ik ook wel eens dat ik weet dat een ruiter lest bij de jury. Ik vraag me af of de verantwoordelijkheid bij de ruiter of bij de jury ligt en of er regels voor zijn?

Ze beoordeeld me gewoon net als de rest
_Dunja_ schreef:ik vraag me dit ook af ...
ik heb wel eens op me heen gehoord dat juist die instructrice erg streng is omdat die precies ziet wat er wel of niet mis gaat.
Omdat diegene je dus ook traint, maar dat zal vast niet in alle gevallen zo gaan.
hananya schreef:Ik heb in het verleden wel eens de tweede Z proef bij de eigenaresse van het paard moeten rijden. Ze heeft toen gezorgd dat ik aan het einde van de rubriek was en dat een M-jurylid ( die Z bevoegd was) mijn tweede proef gejureerd heeft.
Cinzano schreef:hananya schreef:Ik heb in het verleden wel eens de tweede Z proef bij de eigenaresse van het paard moeten rijden. Ze heeft toen gezorgd dat ik aan het einde van de rubriek was en dat een M-jurylid ( die Z bevoegd was) mijn tweede proef gejureerd heeft.
Dus jij viel toen ook uit buiten de prijzen neem ik aan (reed een ander klassement dan de andere ruiters)??
Hier zullen niet alle verengingen even blij mee zijn.