Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naresha schreef:Hier zijn vast veel meningen over verdeeld, ik denk dat het heel leuk is voor B/L misschien M maar daarna zou je toch meer aan sportpaarden gaan denken, tuurlijk heb je uitschieters maar het moet wel sport blijven..
Fyenna schreef:Ik denk dat fjord Guusje dan een nog beter voorbeeld is, die rijdt Z2 met winst en kan de piaffe, passage, spaanse pas en levade....
Fitzroy schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
Citaat:Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
Chilopoda schreef:Ik vind het heel knap als iemand met een koudbloed in de hogere dressuur kan meekomen.Citaat:Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
Lijkt mij dat de uitdaging om met een "minder" geschikt paard een nette dressuurproef neer te zetten vele malen hoger ligt dan met een "daarvoor geschikt paard".