Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Fitzroy schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt en dat wil ik graag zo houden
Ik vind het trouwens lastig om iemand dan gelijk te diskwalificeren. Je kent de achtergrond immers niet. Misschien heeft het paard wel een heel dun huidje en ligt het zo open.

Fitzroy schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt en dat wil ik graag zo houden
Ik vind het trouwens lastig om iemand dan gelijk te diskwalificeren. Je kent de achtergrond immers niet. Misschien heeft het paard wel een heel dun huidje en ligt het zo open.
oosterhoff schreef:Ik snap wat je bedoelt maar volgens mij is het toch vrestandig om iemand er dan uit te sturen. Het is dan aan jou de keuze hoe je dat doet. Vliendelijk of juist niet. Daar ligt dan de keuze.
Ik ben van mening dat mensen er veel te weinig uitgestuurd wordt. Hadden ze mij er ook maar eens op gewezen dat mijn paard niet helemaal regelmatig liep. Als ze dat vriendelijk doen en op een nette manier aangeven hoe je dat wellicht op kan lossen is het wat mij betreft geen enkel probleem om iemand eruit te sturen
Fitzroy schreef:Probleem is dat je als jurylid niet op de stoel van de DA mag gaan zitten.
Ik geef mensen altijd zelf de keuze: of wel starten met lage punten tot gevolg of zelf stoppen.
Fitzroy schreef:Probleem is dat je als jurylid niet op de stoel van de DA mag gaan zitten.
Ik geef mensen altijd zelf de keuze: of wel starten met lage punten tot gevolg of zelf stoppen.

judithh schreef:ik heb tot nu toe 2x iemand gediskwalificeert.
1. omdat het paard 17 maanden voor de wedstrijddatum voor het laatst geent was.
en een keer dat ik bij het losrijden even ging kijken bij een indoorconcour en daar was een meneer zijn paard op een verschrikkelijke manier aan het afdrogen...slaan, schoppen, linkerbitring kwam uit de rechtermondhoek..enz..ik vroeg op een normale vriendelijk manier of hij daar mee op wilde houden en kreeg een grote scheldserenade over mij heen en werd voor alles wat mooi en lelijk uitgemaakt, met daarop gevolgd de vraag wie ik wel dacht dat ik was??...uw jury meneer!!...meneer een rode kop, schrok zich duidelijk het apenzuur, je kunt wel begrijpen dat deze meneer gediskwalificeert werd en op rapport geslingerd werd!!
Gulpje schreef:judithh schreef:ik heb tot nu toe 2x iemand gediskwalificeert.
1. omdat het paard 17 maanden voor de wedstrijddatum voor het laatst geent was.
en een keer dat ik bij het losrijden even ging kijken bij een indoorconcour en daar was een meneer zijn paard op een verschrikkelijke manier aan het afdrogen...slaan, schoppen, linkerbitring kwam uit de rechtermondhoek..enz..ik vroeg op een normale vriendelijk manier of hij daar mee op wilde houden en kreeg een grote scheldserenade over mij heen en werd voor alles wat mooi en lelijk uitgemaakt, met daarop gevolgd de vraag wie ik wel dacht dat ik was??...uw jury meneer!!...meneer een rode kop, schrok zich duidelijk het apenzuur, je kunt wel begrijpen dat deze meneer gediskwalificeert werd en op rapport geslingerd werd!!
En terecht!!!!