Verkeerd gereden????? >>>L1

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

FeRtJuHh_

Verkeerd gereden????? >>>L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 19:55

Hoi,
Iik had even een vraagje:
In proef 7 van de L1 staat als onderdeel 21 B afwenden op de
B-X-E lijn halthouden, voorwaarts in arbeidsdraf enz.

Laatst had ik een wedstrijd en kreeg ik hier een 5 voor omdat ik niet precies
onder de X stond. Ik dacht namelijk dat ik de gehele B-X-E lijn mocht gebruiken.
Thuis aangekomen ik gelijk de dvd van de KNHS aanzetten. En wat blijkt? Ik had gelijk!
Ik heb de KNHS gemaild en kreeg als antwoord: een jury is op dat moment de baas.

Nu vroeg ik me af heeft iemand anders hier wel is last mee gehad?
Ik snap wel dat onder de X staan netter is maar als het niet gevraagd word...
mogen ze er ook geen onvvoldoende voor geven lijkt mij...

IrisDH

Re: Verkeerd gereden????? >>>L1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:59

Het is waar dat het op x netter is jah maar het hoeft niet helemaal precies op x als er b-x-e staat dat hoeft pas in de L2(proevenboekje lag toevallig op de pc tafel weet niet wat ie hier doet maar ach)Heb dus even gekeken....

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:11

FeRtJuHh_ schreef:
kreeg ik hier een 5 voor omdat ik niet precies
onder de X stond. Ik dacht namelijk dat ik de gehele B-X-E lijn mocht gebruiken.

Ik snap wel dat onder de X staan netter is maar als het niet gevraagd word...
mogen ze er ook geen onvvoldoende voor geven lijkt mij...

stond er als commentaar bij dat je niet precies op X stond? Misschien stond het paard tegen de hand of heeft de jury iets anders gezien? Was de jury een bekende die je misschien vaker ziet? dan zou je het (alsnog) kunnen vragen, misschien heeft deze jury niet goed opgelet tijdens de bijscholing Clown of houdt hij/zij z'n eigen regels er op na....

FeRtJuHh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 20:17

[quote="rhijnauwen]
stond er als commentaar bij dat je niet precies op X stond? Misschien stond het paard tegen de hand of heeft de jury iets anders gezien? Was de jury een bekende die je misschien vaker ziet? dan zou je het (alsnog) kunnen vragen, misschien heeft deze jury niet goed opgelet tijdens de bijscholing Clown of houdt hij/zij z'n eigen regels er op na....
[/quote]

Er stond als commentaar: ruiter moet onder de X halthouden.
Nee de jury ken ik niet... heb via de KNHS geprobeerd maar daar kreeg ik dus
het antwoord dat de jury de baas is.
Het maakt me niet veel uit voor me punten maar misschien weet zo'n jury het niet.
zou toch banketstaaf zijn als ze dat bij meerdere doet en dat het bij iemand wel net scheelt met een wp.
en ik vroeg me gwoon af of iemand anders ook wel is zoiets heeft gehad....

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:21

de KNHS kan haast niet anders dan zeggen dat de jury op dat moment de baas is, maar dit is toch wel duidelijk een gevalletje: "foutje jury!" kopietje van je coupon met kopietje proef opsturen KNHS?...
gelukkig scheelde het voor jou niet zoveel, maar wel knap l*llig dat het zo beoordeeld is!

FeRtJuHh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 20:33

rhijnauwen schreef:
de KNHS kan haast niet anders dan zeggen dat de jury op dat moment de baas is, maar dit is toch wel duidelijk een gevalletje: "foutje jury!" kopietje van je coupon met kopietje proef opsturen KNHS?...
gelukkig scheelde het voor jou niet zoveel, maar wel knap l*llig dat het zo beoordeeld is!

ja idd. In m'n email heb ik alle gegevens van de jury gegeven, persoonsnr enzo
maar ze zullen er wel niks mee doen! maarja ik ga er niet veel werk van maken had 185 pnt,
had dus niks uitgemaakt. Al had het me een wp gekost had ik er denk wel wat mee gedaan...
maarja jury's zijn ook maar mensen... mk ook fouten...

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:02

als het goed is en de prijsuitreiking was binnen een half uur na de laatste start,moest de jury nog aaanwezig zijn.kijk daarom als je je protocol hebt gekregen, deze na voor eventuele vragen aan de jury.

FeRtJuHh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 23:05

beb schreef:
als het goed is en de prijsuitreiking was binnen een half uur na de laatste start,moest de jury nog aaanwezig zijn.kijk daarom als je je protocol hebt gekregen, deze na voor eventuele vragen aan de jury.

Klopt maar wist het niet 100 procent zeker duss heb pas thuis de dvd gekeken omdat het me toch
geen wp kostte. De jury heb ik trouwens ook helemaal niet meer gezien hoor,
prijsuitreiking was pas een uur later.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:18

Er is bij ons op bijscholing nadrukkelijk gezegd dat het niet uitmaakte waar er een overgang gemaakt wordt als er staat tussen F-A-K of E-X-B. De correct uitgevoerde overgang behoort een goed cijfer te krijgen, ongeacht waar hij op dat traject is uitgevoerd. En er hoort niet een nog hoger punt te komen voor een correct uitgevoerde overgang als deze precies in het midden wordt uitgevoerd.

Dus jij hebt gelijk, al heb je daar nu niet meer zo veel aan. Volgende keer proberen om meteen te vragen aan de jury wat en hoe (als die er nog zit).

Overigens hoort een jurylid altijd tot een half uur na de prijsuitreiking te blijven, niet tot een half uur na de laatste combinatie uit de rubriek die hij/zij gejureerd heeft.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:22

Jammer dat deze jury hier niet van op de hoogte gesteld kan worden, nu zal hij deze fout wellicht blijven maken totdat iemand er eindelijk eens wat van zegt op de wedstrijd zelf?