Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ha ha.. lauranaomi schreef:kheb zondag gejureerd in de l1,op de grote volte hals laten strekken!ging bij iemand helemaal de mist in.
Amazone volte netjes opnieuw gereden en toen ging het super,dus heb 8 voor halstrekken gegeven en -2 omdat ze het twee keer deed.blijven dus mooi 6 punten over.
Kheb erbij laten zetten dat ze het slim had aangepakt.Ik zie liever dat ze het met geduld overnieuw doen dan dat het de mist in gaat en ze doen er nix aan.
lauranaomi schreef:kheb zondag gejureerd in de l1,op de grote volte hals laten strekken!ging bij iemand helemaal de mist in.
Amazone volte netjes opnieuw gereden en toen ging het super,dus heb 8 voor halstrekken gegeven en -2 omdat ze het twee keer deed.blijven dus mooi 6 punten over.
Kheb erbij laten zetten dat ze het slim had aangepakt.Ik zie liever dat ze het met geduld overnieuw doen dan dat het de mist in gaat en ze doen er nix aan.
TeQuiero1 schreef:Is dat dan niet -2 voor verkeerde galop en -2 voor de extra volte?
lauranaomi schreef:Sorry ik heb nogal wat reactie gehad op mijn beslissing over die extra volte!Op dat moment dacht ik dat ik er goed aan deed.Maar goed toch fout dus.Ikzelf ben van mening om vooral B en L positief te jureren in voordeel van ruiter!!!negatief jureren kan iedereen wel.
lauranaomi schreef:Sorry ik heb nogal wat reactie gehad op mijn beslissing over die extra volte!Op dat moment dacht ik dat ik er goed aan deed.Maar goed toch fout dus.Ikzelf ben van mening om vooral B en L positief te jureren in voordeel van ruiter!!!negatief jureren kan iedereen wel.
Lielle schreef:nee, je krijgt juist minpunten als je in de verkeerde galop doorgaat. Netjes terug pakken en opnieuw aanspringen, bij voorkeur voor het volgende onderdeel.