Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

GeJe schreef:Denk dat "als het gebeurt" het een geval van mis-communicatie is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook echt een keer vergeten ben... een telefoontje van de organisatie was genoeg om snel wat anders aan te trekken en alsnog die kant op te gaan. De vertraging voor de ruiters was ongeveer 15 minuten (dat viel dus nog mee...)
Flurk schreef:Als er geen jury is kan er dus geen wedstrijd zijn maar als er wel een jury is en geen deelnemers heb je dus ook geen wedstrijd
Het was vrijdag idd belachelijk druk op het inrijstrookje
amondi schreef:Afgelopen vrijdag hadden we (notabene) selectiewedstrijd en daar kwamen 2 juryleden veel te laat opdagen. Vogens het roddelcircuit stond er 1 in de file( voor de duidelijkheid, we hebben het over friesland en er waren geen luchtmachtdagen) geen idee waar hij/zij weg kwam, maar 1 uur en een kwartier vertraging, dan lijkt het me dat ze wel erg laat van huis zijn gegaan, ze moesten om 5 uur aanwezig zijn en de baan startte pas om kwart over 6....

amondi schreef:Niet zeuren, dit was De Blesse en daar praten ze helemaal geen Fries, maar hollands, haags of stellingwerfs!
En ja de organisatie zat ook fout, jury's moesten om 5 uur verzamelen en pas om kwart voor 6 is de eerste gebeld waar ze bleef..... Dat had natuurlijk al om 5 over 5 moeten gebeuren, maar dat durfden ze zeker niet.