Pony is blij met halstrekken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gerbriichh

Pony is blij met halstrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 17:17

Hej, ik had gisteren wedstrijd.. Ik was zelf totaal niet tevreden.. Ik moest eerst heeel snel zeiden ze..Dus wij snel opzadelen.. Toen ik half uur had ingereden heeft mijn vader nog even gevraagd hoeveel er nog voor mij moesten.. Moesten we alsnog een half uur wachten..! Naja, de proef was niet zo super. Terwijl de mensen aan de kant het wel erg netjes vonden. Ik wachten op prijs uitreiking. Ik had 172 wel terecht.. Alleen op mijn coupon stond: Pony is blij met halstrekken
Ze deed het suuuppppeeerrr netjess. Echt niet helemaal met de kop omlaag maar gewoon op mijn hand en been naarr beneden gereden. Ik snapte nix van deze opmerking jullie?
een pony is toch ook blij dat ie het land in kan?
Naja moest er even uit

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:21

Vage opmerking inderdaad! Misschien kreeg de jury de indruk dat je je paard teveel in de mond zat of zo??

Gerbriichh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 17:31

nou totaaal niet.. echt niet..Gewoon teugels wat langer en been der bij.. Ik heb dat veel geoefend, vandaar dat het gewoon lekker gaat.. en ik rijd altijd lang en laag in, dus vandaar dat shadow daar aan gewent is!

anOek_G

Re: Pony is blij met halstrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:33

Ik denk dat je paard echt goed aan het werk was,, en dat het daarom blij was met een adem/strek de spieren pauze ? Of is dat raar wat ik nu zeg ?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:36

Wat waren de andere opmerkingen?
Dam word het misschien duidelijker

Zonder de proef gezien te hebben, dus raad ik ook maar wat, zou ik er van kunnen maken dat je hem de rest van de proef veel te kort in de hals rijd.

Gerbriichh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 17:39

runningkawa schreef:
Wat waren de andere opmerkingen?
Dam word het misschien duidelijker

Zonder de proef gezien te hebben, dus raad ik ook maar wat, zou ik er van kunnen maken dat je hem de rest van de proef veel te kort in de hals rijd.

Ik rijd hem best wel kort. Maar niet TE kort. Ik heb lang moeten wachten. Het kan daar door komen. Maar vorige keer had ik dezelfde halstrekken.. een 9. In deze proef was Er was ook eerst een 7 neer gezet. Maar doorgestreept naar een 5. :S

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 06:05

Kan natuurlijk ookeen fout zijn van de schrijfster: pony is er niet bij, of BLIJft niet beneden( dus gewoon vergeten de zin af te maken.)

Ik zeg maar wat, maar een pony die blij( happy) is, dat is toch waar we naar op zoek zijn?( tenzij hij zijn blijheid toonde door de teugels uit je handen te rukken)
Jammer dat je het niet even aan de jury zelf kon vragen.

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 06:51

Ja.. inderdaad jammer dat je niet even naar het jurylid bent toegegaan? Dat weet je wat hij/zij bedoelde... hier op bokt.nl kunnen we er alleen maar naar raden....

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:14

Ik was ook op die wedstrijd en reed in dezelfde baan. Erg jammer dat de jury na de wedstrijd al weg was. Mijn voltes 10 meter waren volgens de jury geen 10 meter. Er stond bij; 10 meter, maar dan weet ik dus ook niet of ze te klein of te groot waren?! Wel erg raar dat je een 5 hebt en als commentaar; pony is blij met halsstrekken.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:17

Het klinkt idd alsof hij te kort in de hals liep in de proef. Dan kun je nog een goed punt hebben voor je halsstrekken (wat dus ook goed ging, zeker als je pony er blij mee is ) maar staan er verder geen opmerkingen of lage punten bij onderdelen die het verklaren?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:42

Dat commentaar( 10 meter??) herken ik, een jury die laat tekenen met RFW of Lfw...
wij hadden vorig jaar: grote volte?? en halsstrekken?? en grote volte moet op DE midden....( let op de vraagtekens)
Was het dezelfde soms? nr 116241

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:22

@ amondi: nee , was niet dezelfde.

Gerbriichh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 18:03

naja vodn het raar..

Pur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:23

ik het vervolg gewoon even aan de jury vragen wat hij / zij daarmee bedoelt.

Gerbriichh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 21:31

Het was een kring bij de ponys, dus jury was al weg.. en we reden parade.. Dus ging wat moeilijkk ':)

Pur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 08:53

als je weer iets raars op je protecol tegenkomt volgende wedstrijd gewoon even aan de jury gaan vragen.

Gerbriichh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 12:10

Maar ik weet niet welke jury het is..

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:01

Er staat toch een naam op de coupon.. of jureert de man of vrouw anoniem met alleen een nummer?

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:37

nee, er stond wel degelijk een naam op de coupon, maar hierbij kun je niet altijd het gezicht onthouden denk dat dat het probleem is. Je zou natuurlijk altijd kunnen bellen..