xx zoe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sscs schreef:Je kan nooit klagen dat je het er niet mee eens ben,
Ik moest afwenden bij A en (min.) 5 meter wijken.. Ik heb iets meer gedaan.. en had een 5½ voor dat stuk, en een ander meisje die had nu eens 3 meter geweken, en die had een 8.. terwijl ze het oOk stommer deedt als mijn.. zo terug te zien op de opname band
)

Leentje1 schreef:Maar als je toch vragen hebt blijft de jury een half uur na de wedstrijd. Als je vragen hebt kan je naar hem/ haar toe.
Sizzle schreef:Hoe klaag je een jury aan die echt niet kijkt en aan de lezer vraagt er een cijfer voor te geven, of een jury die zo lang moet nadenken dat hij steeds 4 onderdelen achter loopt en aan z'n lezer moet vragen wat er ook alweer na kwam? in zuig dit niet uit mijn duim.
amondi schreef:Met andere woorden, je zult er voorlopig mee moeten leren leven, hoe sneu ook.
, nee hoor niks ervan: op de barricades en in volle galop naar Ermelo. Heb zojuist maar eens even gebeld hoe het nu staat met de uitspraak van de tuchtcommissie.....

Damn, ben ik echt zó door de bak gegaan?
Ik ben er van overtuigt dat er bij het grootste deel van 'slechte jury's' sprake is van slechte zelfreflectie. Je kan wat doen met je commentaar en ervan leren, of het naast je neerleggen. There comes a time when we have to choose between what is right, and what is easy.
Zo ging ie toch? 
Bedoel het niet zo hoor, erger me allen nogal (heel erg) aan ruiters die wel graag verder willen komen in de sport, maar als ze de kans krijgen op de eerlijke mening van iemand die er verstand van heeft ligt het opeens aan het paard/de bak/de stand van de maan.