kosten eerste les?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

missnynke

kosten eerste les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 10:43

naast mies7, die mij dressuurles geeft, wil ik graag een paar keer wat springlessen nemen. ik zag op marktplaats een advertentie van iemand die dit aanbood. ik wil binnenkort eens een proefles van haar nemen. maar hoe zit het dan met de kosten, betaal je meteen het volle tarief of?

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:03

Lijkt me wel toch? Waarom zou je niet het volle tarief betalen? Of een instructeur moet heel veel tijd over hebben en dan zou ik weer mijn bedenkingen hebben om daar te gaan lessen.
Vind ik eigenlijk zo weer zo bij advertenties op marktplaats. Goede instructeurs verkopen zich wel via mond-op-mond reclame.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:12

Tenzij je net nieuw bent oid. Maar er is idd wel wat voor te zeggen, goede instructeurs verkopen zichzelf wel.

Je kan het idd gewoon eens proberen, uiteraard. Maar ik denk niet dat er veel mensen doen aan een instapprijs oid Gewoon vol tarief dus

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:44

Als iemand interesse heeft om bij mij te lessen dan spreek ik altijd een keer vrijbijvend af. Dit is gewoon een korte introductie les. Ik heb het dan no gniet eens over de prijs gehad. Ik heb ook geen vast tarief. Ik vind het heel belangrijk dat het klikt en dat degene die bij mij komt lessen ook echt serieus op regelmatige basis bij mij komt trainen. Ik vraag ook altijd aan de "klant"wat hij het waard vind. Dan kan ik meteen inschatten hoe serieus het is. Het is me nog nooit overkomen dat ze een schandalig laag bedrag noemen.
Als het na de eerste les helemaal niet klikt (eigenlijk nooit overkomen) dan zeg ik dat ronduit en dan hoeft diegene ook niet te betalen.
De eerste les is bij mij net wat de klant het waard vind of als ik zeker weet dat hij door wil met mij hoeft hij helemaal niet te betalen.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:33

Jolien klomp geeft op dinsdag les aan een kleine groep ruiters. Kosten zijn 25 euro per uur ongeacht het aantal deelnemers. Iedereen krijgt individuele aandacht en het geeft je een indicatie van de kosten.

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 17:40

waar woont jolien klomp? en komt ze aan huis?
we krijgen binnenkort een proefles van roelie harmsma uit bergum..

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:36

amondi schreef:

ongeacht

het aantal deelnemers. Iedereen krijgt individuele aandacht
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk en dan vind ik 25 euro p.p. nog schandelig hoog voor een groepsles. Maar zoals ik het lees is het 25 totaal en betaald iedereen daar een gedeelte van?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 08:26

Yep, gewoon de kosten delen onder de deelnemers. Zijn er 2 dan kost het 12,50, zijn er 4: 7,50 enzovoort. Maar ze komt niet aan huis, ze heeft haar eigen manege in Noordwolde.

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 13:47

4 x 7.50 is volgens mij 30 amondi

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:56

rekenen..... en dan moet ik bij de wiskunde leraar van mijn zoon komen om te praten over zijn 4.8.......
een roepende in de woestijn..