Eindelijk uitslag examen ORUN 2e fase dressuur binnen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marja

Eindelijk uitslag examen ORUN 2e fase dressuur binnen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 18:24

7 en 9 maart waren de examens, en dan is het lang wachten tot begin april . Niet dat ik twijfels had hoor, meer benieuwd naar de cijfers.

Wat ik me afvraag is of er eigenlijk nog meer mensen op bokt dit jaar 2e fase hebben gedaan?

Mijn resultaten zijn in ieder geval:
Theorie 9
Rijden 7
Lesgeven 8

Het cijfer voor het rijden viel me niet echt mee, het voelde toch wel beter dan de 6 en 6,5 die ik van de examinatoren kreeg. Gelukkig telde het opleidingscijfer ook voor 50% mee (een 7,5), zodat het eindresultaat in ieder geval nog een 7 is.

De derde fase ga ik pas doen wanneer ik een volgend paard op Z niveau heb.

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:52

Gefeliciteerd! Denk dat menigeen wel jaloers zal zijn op die cijfers!

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:06

Zó hoppa die is binnen! Netjes zeg!

Ik mag nu alleen nog even dromen van de 2e fase. Ik hoop er ook eens aan toe te komen. Eerst mijn 1e fase maar afronden en halen

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:25

zozo, mooie cijfers hoor!
Ik ga waarschijnlijk dit jar beginnen aan de eerste fase (waarschijnlijk december). Heb geen eigen paard maar leen een paard van mijn instructrice die de Orun goed heeft afgerond (deels met het paard wat ik leen..). Gezien het niet mijn eigen paard is rijd ik niet zo heel veel en kom langzaam maar zeker aan mn punten in de L1.
Ik was trouwens vrijdag nog naar een soort van bijscholing van de Orun wezen kijken. Ze kregen les van johan hamminga, erg leerzaam!