SPOED: Bijscholingsvraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

SPOED: Bijscholingsvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 20:38

Manlief heeft in een opruimwoedebui de papieren van mijn bijscholing bij het oud papier gegooid.

Nu weet ik uit mijn agenda dat er morgenavond bijscholing is in Ermelo maar hoe laat begint het?
Ik kan het niet terug vinden op de KNHS-site.
En ze hebben daar toch vast wel extra aanwezigheidsregistratieformulieren neem ik aan?

Suzanne F.

Re: SPOED: Bijscholingsvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:15

Fitzroy schreef:
Manlief heeft in een opruimwoedebui de papieren van mijn bijscholing bij het oud papier gegooid.

Nu weet ik uit mijn agenda dat er morgenavond bijscholing is in Ermelo maar hoe laat begint het?
Ik kan het niet terug vinden op de KNHS-site.
En ze hebben daar toch vast wel extra aanwezigheidsregistratieformulieren neem ik aan?

Dacht dat alle bijscholingen om 19.30 begonnen en ja ze hebben daar formulieren voor als je t vergeten was ofzo.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 22:41

Thx, Suzanne!

confetti

Re: SPOED: Bijscholingsvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 23:00

Idd hebben ze reserve formulieren. Ik ben vanavond naar Roosendaal geweest om dvd te kijken

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 08:05

Alle (zo stond het er....) bijscholingsavonden beginnen nu om 19:30 uur. Als je geen papieren bij je hebt... geen nood. De bijscholingsman/-vrouw heeft altijd wat blanco presentieformulieren bij zich. In tegenstelling tot vorrige jaren hoef je geen cijfers in te leveren maar ga je inderdaad een avondje fijn dvd kijken... (neem wat leukers mee zou ik zeggen... )