Trainersseminar 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Trainersseminar 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 11:01

Gaan er dit jaar (eh, komend jaar) nog mensen hier naar de trainersseminar van de KNHS?

Ik kreeg hier de brief een aantal dagen geleden weer opgestuurd.
Zit nog te twijfelen of ik zal gaan. Vind het ten eerste véél te veel geld, en de personen die komen heb ik nu zo langzamerhand allemaal al wel begrepen

Vorig jaar met Tineke, en het jaar daarvoor met.... namen die ik even kwijt ben.. vond ik wel erg leuk en leerzaam, maar Jan Peeters en co. dit jaar ben ik nog niet over uit of ik daar €65 voor wil neertellen...
Jullie?

Suzanne F.

Re: Trainersseminar 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:29

Ben ook al een keer geweest maar het hoeft niet meer van mij. Was leuk maar eenmalig..

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 20:46

Ik heb nu ook besloten om niet te gaan.
Van de meeste personen die komen weet ik toch wel zo'n beetje wat ze te vertellen hebben.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 13:02

Ik werd gisteren ook gebeld of ik zin had om mee te gaan, konden we 1 auto vol gaan, scheelt toch weer in de kosten, maar ik vind €65,= toch wel erg veel geld.
Op zondag heb ik mijn 1e wedstrijd weer na een wedstrijdstop van 7 maanden, dus moet op zaterdag nog een hoop doen.
Misschien volgend jaar

Rovinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:06

Ik ga wel! Ga er al jaren naar toe en vindt het steeds weer zeer leerzaam. De nieuwe proeven komen ook aan de orde en ik ben tot nu toe niet in de gelegenheid geweest om naar die bijeenkomsten te gaan.
Het scheelt voor mij wel dat de rijvereniging waar ik aan les geef de helft van de kosten voor mij betaalt. ( zij hebben er ook baat bij dat ik me blijf bijscholen) en ik ga altijd samen met mijn vriendin en kunnen zo de autokosten ook delen.
Trouwens gisteren stond op de kwpn site te lezen dat Anky en Sjef ook meedoen aan het seminiar.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 11:54

Wat late reactie, maar ik ga defenitief niet.
Nu Anky en Sjef ook meedoen vind ikhet al helemaal niet zo erg meer, van ben die LDR-discussie nu wel een beetje moe. Is te veel over gezegd, plus dat Anky toch haar nek niet uitsteekt en geen echt duidelijke uitspraken zal doen, zoals bv Tineke Bartels vorig jaar.

Ze hebben trouwens ook pas zo'n 200 inschrijvingen binnen (tegen 400 vorig jaar rond deze tijd )

Rovinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:54

We zijn geweest en het was weer erg leerzaam. Anky en Sjef vond ik het minst aanspreken. Ze bleven erg oppervlakkig en de paarden die ze begeleiden werden weinig laag/diep en rond gereden. Het stuk van Henk van Bergen vond ik het duidelijkst gebracht en eigenlijk was de rode draad van de hele dag "de Balans"van het paard en iedereen werkt daar in zijn eigen methode naar toe.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 01:28

Precies zoals ik verwacht had dus eigenlijk
Zal deze week het trainersseminar-boek nog wel krijgen van iemand van de KNHS, dus die ga ik in elk geval wel even bestuderen.