Kunnen ook qua tijd niet opschieten... Etc.
Wat zouden jullie vinden: Leeftijdsgrens opstellen,ja of nee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
amondi schreef:Een goede jury heeft geen leeftijd, net zoals een goed paard geen kleur heeft.
amondi schreef:Maar ook natuurlijk de hier welbekende mevrouw H, die had best een goede kijk op rijden alleen lieten haar ogen haar in de steek. Alles voorbij X een 6, eigenlijk wist iedereen dat die bij haar in de baan reed. Zeker in een 20 x 60 baan! Daar werden veel grapjes over gemaakt maar niemand had een hekel om bij haar te rijden, lekker veel winstpunten.
Zoals bekent zou ik wel voor controle zijn, maar eigenlijk heeft dat met leeftijd weinig te maken. Een goede jury heeft geen leeftijd, net zoals een goed paard geen kleur heeft.
)Fitzroy schreef:Daar haal je een heel goed argument naar boven. Zo'n 5jaarsexamen is idd zo gek nog niet!!Ik vind 60 ook wel erg jong. (Daar ga je anders over denken naarmate je ouder wordt)
Ik vind het zo weer zo een moeilijk verhaal. Stel dat je de leeftijd weer naar 70 gooit. De ene persoon is met 65 al oud terwijl een ander van 70 nog heel jong oogt.
Ik ben dan meer voor een 5-jaarlijks examen o.i.d. en dan voor alle juryleden.
Juist mensen op leeftijd hebben de tijd om dit soort (vrijwilligers) werk te doen. En ik denk dat je met de kennis die hun opgebouwd hebben best heel veel kan.
kan haar eigen auto niet meer vinden
geeft winstpunten aan een ezel die door een aap gereden wordt en denkt dat een volte een driehoek is
KiWiKo schreef:INderdaad een soort van geschiktheidstestJuist mensen op leeftijd hebben de tijd om dit soort (vrijwilligers) werk te doen. En ik denk dat je met de kennis die hun opgebouwd hebben best heel veel kan.
Hier in ZH hebben we ook zo een dame rondlopen (kan even niet op haar naam komen) maar regelmatig incontinentkan haar eigen auto niet meer vinden
geeft winstpunten aan een ezel die door een aap gereden wordt en denkt dat een volte een driehoek is
![]()
Wel leuk starten, winstpunt verzekerd

chelsea82 schreef:Word daar gewoon zo chagerijnig van.
Ben benieuw hoe zulke juryleden het straks doen met de nieuwe proeven.
KiWiKo schreef:INderdaad een soort van geschiktheidstestJuist mensen op leeftijd hebben de tijd om dit soort (vrijwilligers) werk te doen. En ik denk dat je met de kennis die hun opgebouwd hebben best heel veel kan.
Hier in ZH hebben we ook zo een dame rondlopen (kan even niet op haar naam komen) maar regelmatig incontinentkan haar eigen auto niet meer vinden
![]()
daffodil schreef:KiWiKo schreef:INderdaad een soort van geschiktheidstestJuist mensen op leeftijd hebben de tijd om dit soort (vrijwilligers) werk te doen. En ik denk dat je met de kennis die hun opgebouwd hebben best heel veel kan.
![]()
Hahahaha weet precies wie je bedoelt maar er gaan toch nog steeds hardnekkige geruchten dat zij niet meer mag jureren en dat zal dan toch niet vanwege leeftijd zijn alhoewel ik het moeilijk vind haar leeftijd te schatten met dat lange blonde haar.......
Ik denk ook niet dat je het echt aan leeftijd op moet hangen, want juist de mensen die de 60 gepasseerd zijn, hebben doorgaans veel tijd en zin om te jureren. Een soort test zo elke vijf jaar lijkt mij een goed plan maar als ze zoiets bij het rijbewijs al niet ingevoerd krijgen, zou het dan bij de jury's lukken??????
Fitzroy schreef:Ik vind 60 ook wel erg jong. (Daar ga je anders over denken naarmate je ouder wordt)
Ik vind het zo weer zo een moeilijk verhaal. Stel dat je de leeftijd weer naar 70 gooit. De ene persoon is met 65 al oud terwijl een ander van 70 nog heel jong oogt.
Ik ben dan meer voor een 5-jaarlijks examen o.i.d. en dan voor alle juryleden.