Worden jullie ook gek gebeld om te jureren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fresco

Worden jullie ook gek gebeld om te jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 21:18

Het is de laatste tijd wel heel erg....
Constant bellen er mensen van secretariaten van verenigingen om te vragen of ik bij hun wil jureren.
Ik zit onderhand al tot en met December vol...
Ik vind het vervelend om nee te moeten zeggen, maar dan kan niet anders.
Hebben jullie hier ook last van?
Ik woon trouwens Noord Holland.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:52

Je geeft teveel winstpunten weg denk ik..........

rhijnauwen

Re: Worden jullie ook gek gebeld om te jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:17

wat ik erg vind is dat ik de laatste tijd regelmatig op het allerlaatste moment word gebeld omdat een jury heeft afgezegd, zorgen jullie zelf voor een vervanger als je niet kunt? (moet officieel wel, maar zo te merken doen maar weinig juryleden dat!)
ik vind het ook erg lastig om nee te zeggen, maar wil ook niet elke week jureren (ik wil zelf ook liever door verschillende juryleden beoordeelt worden) ik wil ook liever niet te ver van te voren al afspreken
favoriete belavond van de vereningen is volgens mij woensdag en bij jullie?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:36

rhijnauwen schreef:
wat ik erg vind is dat ik de laatste tijd regelmatig op het allerlaatste moment word gebeld omdat een jury heeft afgezegd....

Ik vind het juist ontzettend HANDIG als ik op het laatste moment gebeld word..........

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 08:34

Het is inmiddels mogelijk om je agenda in te vullen op juryplatform.nl .
Binnenkort kunnen verenigingen hier ook in kijken (Om bijv. te zoeken op datum 20 november in de omtrek van 25 km. van Groningen).

Dan kun je gewoon aangeven dat je niet wilt en als je niets aangeeft ben je eventueel beschikbaar in overleg. Dus dan kun je alsnog zeggen dat je niet wilt of kunt. Of wel...

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 09:25

CGJ12 schreef:
rhijnauwen schreef:
wat ik erg vind is dat ik de laatste tijd regelmatig op het allerlaatste moment word gebeld omdat een jury heeft afgezegd....

Ik vind het juist ontzettend HANDIG als ik op het laatste moment gebeld word..........

Dan kun je makkelijker zeggen dat je al wat anders gepland hebt

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:08

Barb schreef:
Dan kun je makkelijker zeggen dat je al wat anders gepland hebt

foei dat is jokken..... maar je hebt gelijk!

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:39

Eerlijk gezegd kan ik het me ook niet permitteren om allerlei verplichtingen aan te gaan voor wedstrijden die pas over een maand gereden worden. Ik moet mijn eigen wedstrijkalender namelijk ook nog een beetje voortgang laten vinden. En de ZZGP heeft bijvoorbeeld de (voor mij) lastige gewoonte om de januari-kalender pas tegen de kerstdagen bekend te maken..........

en 's zomers vind ik het gewoon wel handig om alvast te weten wat voor "weer" het ongeveer is als ik bij C moet staan........ en dat weet je pas een dag of 5 van te voren.............

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:42

Tja, jij wordt platgebeld in Noord-Holland en ik heb een mega-probleem om jury's te vinden...
Dus ik geloof dat ik je ook wel gebeld heb }> .

Ik kan dus niet wachten tot het juryplatform gaat werken, want ik bel me dus helemaal scheel naar jury's. Soms heb ik echt het gevoel dat ze helemaal niet willen jureren...

Maar goed, December is inmiddels gelukt, voor de wedstrijd in januari heb ik nog een L en een M jury nodig en in November heb ik nog een probleem: ik heb nog geen Z-jury gevonden.

Dus als er nog een Noordhollandse Z-jury 13 november zin en tijd heeft om te jureren bij de Noorderkoggenruiters in Benningbroek, graag .

Ga ik ondertussen maar weer eens een belrondje doen...

fresco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 14:49

Waar ligt Benningbroek Marja?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:04

35 km van je vandaan

Marja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:10

fresco schreef:
Waar ligt Benningbroek Marja?

Aan de A7 een stukje voorbij Hoorn.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:19

Afslag 10a toch?

Dressuurjuryleden zal een drama zijn om te vinden, moet je hier eens proberen een parcoursbouwer of springjuryleden te vinden...
Ik heb de parcoursbouwers regelmatig uit het noorden gehaald, tot achterin Groningen...Waren dure wedstrijden hoor voor die 80-100 starts

Maar aangezien Noord-Holland helemaal geen gebrek aan bouwers heeft werd ik niet aangenomen omdat ik 2 maanden te jong was... (moeten die bouwers ook nog willen bouwen Ik ga tegenwoordig vaak de dijk over, omdat ik ieder weekend dezelfde rotparcoursen te rijden krijg hier...)

Maar ik ga off-topic.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:00

Dit jaar loopt het helemaal mis bij mij. Heb nog maar een paar keer gejureerd. De weekenden dat ik wel kan wordt ik niet gebeld. Ze bellen wel als ik zelf al moet rijden.
Volgens mij valt het bij ons in de regio ontzettend mee, want er zijn bijna geen wedstrijden.

Parcoursbouwers hebben ze idd tekort. Heb de KNHS al gebeld dat ik die cursus wilde gaan doen, maar ze gaan hem dit jaar en ws volgend jaar niet doen. Want ze willen eerst genoeg aanmeldingen hebben. Dan niet.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:10

Ik wordt teweinig gebeld naar mijn zin, maar dat zal vast wel komen, omdat ik onderaan de jurylijst sta

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:08

Ik word wel gebeld maar moet dan zeggen dat ik verhuisd ben en dan vinden verenigingen mij vaak weer te duur
Door verenigingen in de buurt word ik bijna nog niet gebeld, maar dat komt omdat ik nog niet in Hippos Vademecum onder de juiste provincie sta.
Ik zal blij zijn als juryplatform van start gaat, dan kan ik ook weer redelijk in de buurt jureren.

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:57

hey fresco, als je nou een keer gebeld voor door mijn vereniging, of door de commandeurs moet je wel ja zeggen hoor!! heb je grote kans dat je mij moet jureren

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:57

je weet wel welke mijn vereniging is

fresco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 18:40

Ja hoor!
Ik heb al een keer bij de commandeurs gejureerd.
Lijkt me leuk!
Wel goed je best doen dan he?!

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 14:39

jaa tuurlijk!! jij wel een puntje geven hé nee hoor als ik het verdien natuurlijk

gr. roos

meisje333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:50

Marja schreef:
Tja, jij wordt platgebeld in Noord-Holland en ik heb een mega-probleem om jury's te vinden...

Ik kan dus niet wachten tot het juryplatform gaat werken, want ik bel me dus helemaal scheel naar jury's. Soms heb ik echt het gevoel dat ze helemaal niet willen jureren...

Maar goed, December is inmiddels gelukt, voor de wedstrijd in januari heb ik nog een L en een M jury nodig en in November heb ik nog een probleem: ik heb nog geen Z-jury gevonden.

Dus als er nog een Noordhollandse Z-jury 13 november zin en tijd heeft om te jureren bij de Noorderkoggenruiters in Benningbroek, graag .

ik ga hier helemaal in mee, gelukkig hebben wij een kleine vereniging en laten we de Z in de winter vervallen.

Vaak bel je jury's die al het hele jaar volgeboekt zijn of die niet ver van tevoren willen plannen.
Een paar jaar geleden hebben ze het idee gehad in Noord-Holland een project te starten waarin ze de juryleden dan centraal zouden inplannen. Het heeft nooit doorgang kunnen vinden.
Ik las wel in de Paard & Sport dat ze in de toekomst een ander systeem voor de wedstrijden willen gaan doorvoeren, daarin ook een centrale jurykalender ofzoiets.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 02:17

Marja schreef:

Was jij toevallig degene die mij belde en er bijna al vanuit ging dat ik 13 november niet kon? (klopte ook)
Die verbazing toen ik zei dat ik die andere datum wel kon was echt zo grappig!! Heel verbaasd: Echt waar, kan je dan????????????????
Misschien was het een andere vereniging hoor, maar ik geloof dat ik zelden iemand zo blij gemaakt heb als toen ik zei dat ik wel een wedstrijd (Z) kon komen jureren.

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:58

Ehm, na even op je website gespiekt te hebben: inderdaad, dat was ik...

Ik was geloof ik echt oprecht verbaasd toen je ja zei . Ik kan echt niet wachten tot het Juryplatform klaar is.

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:46

Nog even geduld. Ik vermoed dat we 1 december helemaal operationeel zijn.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:57

Dat zou geweldig zijn, Kitty!