Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en bij jullie? rhijnauwen schreef:wat ik erg vind is dat ik de laatste tijd regelmatig op het allerlaatste moment word gebeld omdat een jury heeft afgezegd....

CGJ12 schreef:rhijnauwen schreef:wat ik erg vind is dat ik de laatste tijd regelmatig op het allerlaatste moment word gebeld omdat een jury heeft afgezegd....
Ik vind het juist ontzettend HANDIG als ik op het laatste moment gebeld word..........
Barb schreef:Dan kun je makkelijker zeggen dat je al wat anders gepland hebt
foei dat is jokken..... maar je hebt gelijk!

.
fresco schreef:Waar ligt Benningbroek Marja?
(moeten die bouwers ook nog willen bouwen
Ik ga tegenwoordig vaak de dijk over, omdat ik ieder weekend dezelfde rotparcoursen te rijden krijg hier...)

jij wel een puntje geven hé
nee hoor als ik het verdien natuurlijk
Marja schreef:Tja, jij wordt platgebeld in Noord-Holland en ik heb een mega-probleem om jury's te vinden...
Dus ik geloof dat ik je ook wel gebeld heb }> .
Ik kan dus niet wachten tot het juryplatform gaat werken, want ik bel me dus helemaal scheel naar jury's. Soms heb ik echt het gevoel dat ze helemaal niet willen jureren...
Maar goed, December is inmiddels gelukt, voor de wedstrijd in januari heb ik nog een L en een M jury nodig en in November heb ik nog een probleem: ik heb nog geen Z-jury gevonden.
Dus als er nog een Noordhollandse Z-jury 13 november zin en tijd heeft om te jureren bij de Noorderkoggenruiters in Benningbroek, graag.
Ga ik ondertussen maar weer eens een belrondje doen...
Marja schreef:Tja, jij wordt platgebeld in Noord-Holland en ik heb een mega-probleem om jury's te vinden...
Dus ik geloof dat ik je ook wel gebeld heb }> .
Ik kan dus niet wachten tot het juryplatform gaat werken, want ik bel me dus helemaal scheel naar jury's. Soms heb ik echt het gevoel dat ze helemaal niet willen jureren...
Maar goed, December is inmiddels gelukt, voor de wedstrijd in januari heb ik nog een L en een M jury nodig en in November heb ik nog een probleem: ik heb nog geen Z-jury gevonden.
Dus als er nog een Noordhollandse Z-jury 13 november zin en tijd heeft om te jureren bij de Noorderkoggenruiters in Benningbroek, graag.
Ga ik ondertussen maar weer eens een belrondje doen...
Ehm, na even op je website gespiekt te hebben: inderdaad, dat was ik...
. Ik kan echt niet wachten tot het Juryplatform klaar is.