Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Bijvoorbeeld iemand die één keer in de twee weken lest en daarnaast absoluut niet traint of erger nog helemaal niet rijdt. Van jou wordt dan verwacht dat je het in een uur oplost....
Of, iemand heeft een paard en dat klikt absoluut niet en als je heel eerlijk bent, moeten ze gewoon afscheid nemen van elkaar, zeg je dat??
Of mijn eigen geval, ik les met beide paarden bij dezelfde persoon maar heb heel duidelijk het idee dat ik het met ene paard veel beter leskrijg dan met het andere paard. Zou dat desinteresse kunnen zijn of heeft zij misschien het idee dat het ene paard meer de les waard is dan de andere?
KiWiKo schreef:ik heb eenmaal het advies gegeven om een paard te verkopen. De mevrouw durfde er het laatste jaar alleen maar mee te wandelen. Toen ze dat zat ws heeft ze hulp ingeroepen, ik heb gekeken, gedacht en geanalyseerd........... en gezegd, verkopen, gaat hem niet worden. Rijden zal in deze combinatie nooit lukken, en zo heb je wel een hele dure hond.
loontje schreef:KiWiKo schreef:ik heb eenmaal het advies gegeven om een paard te verkopen. De mevrouw durfde er het laatste jaar alleen maar mee te wandelen. Toen ze dat zat ws heeft ze hulp ingeroepen, ik heb gekeken, gedacht en geanalyseerd........... en gezegd, verkopen, gaat hem niet worden. Rijden zal in deze combinatie nooit lukken, en zo heb je wel een hele dure hond.
Maar zo heb je ook het omgekeerde gedaan(althans bij mij).
Je bij mij me ogen geopend en ik denk dat als jij niet eerlijk had geweest Amber allang verkocht had geweest.Jij zag wat ze in haar had en wat ze kon(en ook in mij),dus eigenlijk door jou doorzettings kracht loopt madam nog steeds bij mij.En natuurlijk heel erg bedankt daarvoor.
CGJ12 schreef:Alleen kinderen en dronken mensen vertellen de waarheid..........