Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Nou ja, er zijn zat paarden die helemaal over de zeik raken van alles wat ongewoon is. En juryleden in auto's met open dakje is niet echt een 'gewoon' gezicht.
Janine1990 schreef:Fitzroy schreef:Nou ja, er zijn zat paarden die helemaal over de zeik raken van alles wat ongewoon is. En juryleden in auto's met open dakje is niet echt een 'gewoon' gezicht.
Hoe kom je er bij dat paarden het onderscheid maken in een gewone auto en een cabrio?
Als ze er wel van van de leg raken, is het gewoon een rilkikker en had hij dat met een auto waarschijnlijk ook gedaan....
. Pattypaard schreef:Ik oefen met mijn paard met een 'normale' auto. Zet ik er een stuk kleinere of grotere neer dan is dat alweer aanleiding genoeg om het 'eng' te vinden. Ook een auto met een open dak zou voor haar reden om zijn.
Tis gewoon een trutje wat die dingen betreft.
Naar mijn idee hebben de paarden die 'last' hebben van een open dak dan ook 'last' van ieder iets dat wellicht wat anders is dan normaal. Bij zulke paarden is het aan de ruiter om daar mee om te leren gaan en het probleem niet bij de situatie te leggen maar mee te nemen in je training.
Dus hier iemand met zo'n 'rilkikker', lekker met je cabrio gaan.
Fitzroy schreef:Maar ik wil niet de reden zijn van een verprutste proef. Daar zou ik zelf ook van balen. Ik bekijk het nog wel. Ik moet er ook rekening mee houden dat dan voor alle combinaties de omstandigheden hetZelfde zijn. Dus of open of dicht.
Dennis schreef:Wennen ze maar aan, ze kunnen nog veel gekkere dingen tegen komen.
Ik zie het probleem niet. Zou eerder bang zijn dat ik er zelf als jury rood verbrand uit zou komen.
inderdaad
open en dichte auto's; het mag geen verschil maken. 
Fitzroy schreef:Nou ja, er zijn zat paarden die helemaal over de zeik raken van alles wat ongewoon is. En juryleden in auto's met open dakje is niet echt een 'gewoon' gezicht.

. Die heeft vaak zat langs de ring gestaan als de zon scheen. Nooit problemen mee gehad.