Goede instructrice/intructeur omg Breda.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Goede instructrice/intructeur omg Breda.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 13:06

Hallo bokkers :wave:

Ik loop met rijden tegen een paar problemen aan die ik zelf niet kan oplossen dus ben ik op zoek gegaan naar een instructrice. Nou is dat moeilijker dan ik gedacht had. Ik weet niet waar ik moet zoeken en hoe etc.
Ik wil iemand die echt vanuit het begin werkt en helemaal opnieuw begint zodat er in het begin al geen fouten zit, het moet zeker vanuit de ontspanning en activiteit komen wat ik zelf nog lastig vind. Duidelijke uitleg en het niet erg vinden als ik het nog niet de 1e x snap is ook een must. Ik moet er natuurlijk geen rot gevoel aan over houden. Het zou fijn zijn als hij/zij ook springles kan geven maar dat is zeker geen must
Weet iemand een instructrice/instructeur die aan deze 'eisen' voldoet?
Ik woon zelf in Galder :)

Alvast bedankt!

MissMiekjee

Re: Goede instructrice/intructeur omg Breda.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:18

Wat is je budget? :) Ik ken wel wat hele goede instructeurs in die regio, maar die zijn niet de goedkoopste (beginnen vanaf 15 euro per half uur)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 17:22

15 euro voor een.half uur vind ik goed :)
Het ligt aan de prijs of ik een uur neem of een half uur :) een half uur vind ik dus ook niet erg. Maar mac voor half uur is toch wel 15/17 dus een uur max 30 zoiets

amistad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:42

Hoi,

Welk niveau rijd je op het moment en wat is je uiteindelijke doel?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 13:17

Niveau heb ik eigenlijk niet. Loop al vast bij de basis (paard scheef en stelling lastig). Wat mijn doel is, ontspannen kunnen rijden. Gewoon B niveau dus eigenlijk. Ik rijd geen wedstrijden :) wil ooit weleens onderlinge springwedstrijden rijden maar dat is iets voor de toekomst :)