Instructeur opleiding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roomsx

Instructeur opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 11:09

Ik weet niet of het hier goed staat.

Ik wil graag beginnen aan de instructeurs opleiding maar dan moet ik een vooropleiding doen las ik net.
Ik heb er net over gelezen, maar ik snap niet helemaal hoe het zit met de modules.
Is het zo dat als je je inschrijft voor de opleiding dat je je voor alle modules inschrijft of moet je dat elke keer apart doen en is het niet een opleiding?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 11:17

TAO --> JI

kleinvosje

Re: Instructeur opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 18:59

Je moet je voor alle modules apart inschrijven. Pas als je alle modules met een voldoende afgesloten hebt, kun je het diploma aanvragen.

Roomsx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:23

kleinvosje schreef:
Je moet je voor alle modules apart inschrijven. Pas als je alle modules met een voldoende afgesloten hebt, kun je het diploma aanvragen.

En hoelang is het geldig die modules? Dus in hoeveel tijd moet je die modules gehaald hebben?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:24

Daar is nu nog onduidelijkheid over, dat zou je na moeten vragen bij de KNHS.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:44

ja, maar als je het na vraagt dan krijg je een onduidelijk, chagrijnig mailtje terug waar je nog weinig aan hebt :+ (dat was bij mij in ieder geval zo)
maar eerst was het dat je alles in 3 jaar moest hebben afgerond, weet niet of dat nu nog zo is

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:34

Bellen, dan word je wel goed geholpen. Als je de vooropleiding afgerond hebt is dat in ieder geval 3 jaar geldig. Je hebt dan 3 jaar om de opleiding zelf te voltooien.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:52

Lottie84 schreef:
Bellen, dan word je wel goed geholpen. Als je de vooropleiding afgerond hebt is dat in ieder geval 3 jaar geldig. Je hebt dan 3 jaar om de opleiding zelf te voltooien.

ja dat zou misschien wel handig zijn :)

(weet er iemand toevallig het niveau van de dressuur van de vooropleiding?, dat is ook vaag, soms staat er "L" soms staat er "hoger dan L" en de eigenaresse van waar ik rijd zegt "M", ik snap het niet meer)