KNHS opleiding ORUN niveau 3 (nieuwe stijl)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shoran123

KNHS opleiding ORUN niveau 3 (nieuwe stijl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 14:34

Naar aanleiding van dit topic:

[JI] KNHS Vooropleidingen ORUN 2013

Wie van jullie gaan ook Instructeur allround niveau 3 volgen?
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=231& ... le=11&men=
Het is niet meer mogelijk om de oude stijl te volgen, alleen nog de nieuwe stijl.
Deze cursus word ook weer modulair aangeboden.

Er stond dat de modules in januari 2013 online zouden staan, maar nu weer vanaf september.
Zodra het online staat ga ik mij inschrijven.

Let op: Wanneer je de vooropleiding hebt afgerond heb je een licentie met een geldigheidsduur van maximaal 3 jaar, dan moet je de ORUN 3 hebben gehaald, dit doen we omdat ze het niveau willen verhogen.

De Orun 4 nieuwe stijl word aangeboden vanaf 2014-2015 modulair aangeboden, in 2013-2014 dus nog in de oude stijl.

jameyskatje

Re: KNHS opleiding ORUN niveau 3 (nieuwe stijl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 02:43

Ik ben ook van plan om me vanaf september in te schrijven. Moet nog 1 examen van de vooopleiding in mei. Dus het is ervan afhankelijk of ik dat examen haal. Ik ga er in ieder geval wel voor sparen, voor as september.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:11

Ik hoop dat ik in januari mogelijkheid heb om "in te stromen" op niveau 3.
Ik moet namelijk nog eigen rijvaardigheid doen van de vooropleiding, maar daar kan ik me pas in september voor opgeven. Ik hoop tegen die tijd 2 vrijstellingen te kunnen halen met de wedstrijden. Dan zou ik dus nog 1 examen moeten doen eigen rijvaardigheid in september. Dan hoop ik ook met niveau 3 te beginnen.
Maar als het dus ook modules zijn kan ik vast wel met de modules vanaf januari meedoen.

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 19:25

Daniellejody schreef:
Ik hoop dat ik in januari mogelijkheid heb om "in te stromen" op niveau 3.
Ik moet namelijk nog eigen rijvaardigheid doen van de vooropleiding, maar daar kan ik me pas in september voor opgeven. Ik hoop tegen die tijd 2 vrijstellingen te kunnen halen met de wedstrijden. Dan zou ik dus nog 1 examen moeten doen eigen rijvaardigheid in september. Dan hoop ik ook met niveau 3 te beginnen.
Maar als het dus ook modules zijn kan ik vast wel met de modules vanaf januari meedoen.

Waarom ga je in mei niet rechtstreeks examen doen? Met een beetje geluk gaat dat hoor ;)

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:47

@Noor: dat kost geld :p Ik ga liever even wedstrijden rijden. Dat vindt ik leuk om te doen en kan mij vrijstellingen opleveren. Lukt vrijstelling niet kan ik in september alsnog rechtstreeks examen doen :)

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 10:35

Daniellejody schreef:
@Noor: dat kost geld :p Ik ga liever even wedstrijden rijden. Dat vindt ik leuk om te doen en kan mij vrijstellingen opleveren. Lukt vrijstelling niet kan ik in september alsnog rechtstreeks examen doen :)

Tsja, er van uitgaande dat je per proef 1 winstpunt rijd, moet je minimaal 11 proeven rijden, dus 100 euro inschrijfgeld, + nog eventuele benzine kosten en trailer kosten en heel veel tijd.
Dus los examen 35 euro is dan goedkoper. Maar snap dat je liever vrijstelling wilt :)

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:36

@Noor,tuurlijk is examen goedkoper. Maar wedstrijden is ook voor de fun hè :) Ik geef liever mijn geld uit aan wedstrijden dan aan een los examen.
Maar ik hoop wel dat ik dan nog in kan stromen in januari op niveau 3.