Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gianti schreef:was laatst nog een topic over. Er wordt geen galopwissel gevraagd, maar aanspringen in galop
sjaron99 schreef:Gianti schreef:was laatst nog een topic over. Er wordt geen galopwissel gevraagd, maar aanspringen in galop
Klopt, er werd (in mijn geval) gevraagd om in de linkergalop aan te springen, dus word er ook niet gevraagd om draf. Je moet het toch oplossen, dus dan maakt het, dacht ik, toch niet uit hoe je het oplost? Als het maar netjes gebeurd. Naar draf of een galopswissel word beide niet gevraagd.
Snap je? Beetje vaag verhaal
Suzanne F. schreef:Naar mijn weten moet het paard idd terug naar draf. Ik neem aan dat het aanspringen vanuit draf moest gebeuren en niet vanuit stap?
Je moet dan herstellen door terug naar draf te gaan en opnieuw aan te springen.
Wissel is niet gevraagd en het hele onderdeel is dan eigenlijk niet getoond.
CharleyT schreef:Mijn idee: je springt verkeerd aan: cijfer 4. Je corrigeert door wissel of draf om de rest van galop in de juiste galop te rijden. Wissel en draf worden niet gevraagd nee. Maar het aanspringen is al gewaardeerd met een 4. Dus kan niet meer gewijzigd worden, op wat voor manier je ook corrigeert.