Volgens mij is er nooit iemand die dat allemaal meeneemt. Meer dan een pen heb ik nooit mee naar de bijscholingen en die gebruik ik meestal ook niet...
niets nieuws.... opvallend dat de M juryleden duidelijk strenger beoordelen dan de L juryleden We hebben veel kunnen doen
San
Geplaatst: 05-10-12 13:05
Ik ben gisteren ook geweest. Kkkkkkoud. Ik vond het verschil tussen de L en M juryleden wel meevallen. Ik zat naast een aantal L juryleden die de M onderdelen beduidend strenger beoordeelden dan de M juryleden.. En soms was het weer andersom. Het wisselde gewoon best veel. Echt op een lijn zaten we niet altijd. Haha.. Ik vond het ook wel leuk dat er eens 'realistische' combinaties waren. Het tweede M paard zat ik op een andere lijn. Stap en galop erg goed, maar draf beduidend een probleem. Hier zat ik wel wat strenger op... Maar met mij de meeste mensen om me heen wel.
Koud Geen last van gehad? Maar was goed voorbereid aangezien ik vorig jaar in Zaandam nogal ernstig kou heb staan lijden. Dat er stoelen stonden was echt een fijne verrassing
Uhm op 1 lijn zitten was ook haast niet mogelijk omdat het imo al moeilijk is een duidelijk beeld te krijgen van de beoordelingen van Marriette (niets negatiefs hoor). Dit waren id wel DE combinatie's zoals we ze vaak in de ring te zien krijgen 2e paard ben ik helemaal met je eens
Ik heb net nogal snel koud haha. Ik had al heel de middag buiten gestaan voor m'n werk. Dus ik was al beetje verkleumd. Had me wel warm aangekleed, maar het kwam niet meer goed
Ah oké... Dan waren wij niet de enigen die daar last van hadden. Ik had nog nooit een cursus of bijscholing van haar gehad. Het was even omschakelen.
Ik was er ook en week ook af bij de beoordeling van het 2e M paard, zat in de draf een stuk lager. Had er dus ook last van.
San
Geplaatst: 05-10-12 13:37
KG_Images schreef:
Ik was er ook en week ook af bij de beoordeling van het 2e M paard, zat in de draf een stuk lager. Had er dus ook last van.
Volgens mij waren we daar als 'cursisten' vrijwel allemaal strenger.
Kathleen_vW
Geplaatst: 05-10-12 13:43
Toch vind ik dat typisch, deze bijscholing heeft voor mij nou niet echt voor meer duidelijkheid gezorgd. Juist meer twijfel. Zijn er eigenlijk nog mensen geweest die zijn gebleven en nagepraat hebben over dit punt?
Attitude
Geplaatst: 07-10-12 18:28
Ik moest afhaken helaas vanwege de griep maar ik heb niet veel gemist dus