Ligt eraan wat de kennis van jouw instructeur/instructrice is. Ik betaal bij de één 50, bij de ander 60 euro per uur. Dat is veel ja, maar ik heb liever dit dan dat ik bij een slechtere instructeur voor minder les.
Ik betaal 30,- uur prive. Ik ga 1x per 2 weken en is perfect . ervaring van hem is t/m nationaal en veel stallen gereden in binnen en buitenland en veel goedgekeurde hengstengetraind. (En Z springen).
Ik betaal 12,50 voor een halfuur privéles, instructrice rijdt Z (misschien hoger, dat weet ik niet) maar heeft hele goede inzicht op het rijden en heeft mij al super geholpen
Ik betaal 30 euro per uur, bij de staleigenaar, ervaren man, veel kennis, steek er nog steeds veel van op! Daarnaast ook 1 x per 2 weken les van een australische grand prix ruiter, daar betaal ik 50 euro per uur.
haha renske, ik denk dat wij dezelfde instructrice hebben Ik betaal bij de ene instructrice 10 euro voor een half uur privé en bij de andere 30 euro voor een half uur privé.
Ik betaal €30,- per half uur..... Ik zelf vraag €20,- per half uur en € 30,- per uur.
En het is inderdaad een gevoels questie. Indien jij er goed op vooruitgaat en je paard ook is het geld goed geïnvesteerd en anders.... Zou ik gauw opzoek gaan naar een andere instructeur.
Dit hangt natuurlijk af van trainer tot trainer. Ik moest 40 euro betalen voor een uur, maar het was een trainer die zelf hoogste klas heeft gereden en ook een diploma heeft van lesgeven.