Een vraag aan alle instructeurs die de Orun -cursus hebben gevolgd: Lees jij de theorie nog weleens na, zelfs na jaren zelf ervaringen te hebben opgedaan? Of neig je toch eerder, naar een oplossing/houding, die jouw het beste aanstaat?
Iedereen kan zijn eigen redenen hebben, om het na te lezen. Maar ik was benieuwd of er meerdere zijn, die het na het halen van de diploma/certificaat, nog weleens terug lezen.
pak nog wel eens de leerstof erbij als ik een verzorgingsmiddag heb, dan haal ik een aantal onderwerpen eruit en behandel deze dan. soms lees ik het voor mezelf nog wel eens, of als ik iets niet meer zeker weet.
De theorie van de ORUN lees ik niet opnieuw. Dat ging vooral over het exterieur van een paard, welke ziektes ze kunnen hebben, welke planten er giftig zijn enz. Daar stond weinig in wat ik voor het lesgeven nodig zal hebben.
vilouma
Geplaatst: 24-09-12 12:36
De orun theorie is echt de basis van de basis, maar afentoe pak ik mn map er wel is bij, even opfrissen haha, kan nooit geen kwaad. Maar het het pas een halfjaar dus alles zit er ook echt nog wel in