Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Tot hoe lang moet ik aanwezig blijven?
Tot een half uur na het bekend maken van de uitslagen, zoals ook in het reglement staat.
Citaat:Kan ik extra dagvergoeding vragen voor het wachten op de uitslag?
Nee, uit hoofde van uw functie bent u verplicht om tot een half uur na het publiceren van de uitslag aanwezig te zijn om eventuele vragen van deelnemers over de beoordeling te kunnen beantwoorden.
Ik schrijf tegenwoordig alle punten voor mezelf op de startlijst en dan nemen ze hier maar genoegen mee, krabbel eronder en klaar
Ik hoef ook lang niet bij iedere wedstrijd te blijven voor het tekenen.. Veel verenigingen werken er dus blijkbaar ook niet aan mee. 

Bovendien sta ik tussendoor ook regelmatig een rubriek op het voorterrein en dat geldt voor ons allemaal.
Relaxed schreef:Nou gekke Henkie, zo lang ga ik echt niet wachten op de uitslagenlijst voor een krabbelIk schrijf tegenwoordig alle punten voor mezelf op de startlijst en dan nemen ze hier maar genoegen mee, krabbel eronder en klaar
Ik hoef ook lang niet bij iedere wedstrijd te blijven voor het tekenen.. Veel verenigingen werken er dus blijkbaar ook niet aan mee.
carmab schreef:Het gaat er niet om of er naar gevraagd wordt, je hebt gewoon de verplichting als jury. Wil je dat niet, dan moet je niet gaan jureren. Ik moest er ook wel even aan wennen maar hier in de regio overijssel gaat het over het algemeen heel snel, de coupons worden tussentijds opgehaald en soms zit je goed en wel en staan ze al bij je met de lijst en ach, het is ook wel leuk om na de tijd nog even, en dat duurt zelden langer dan een kwartiertje, met en kop koffie nog even na te kletsen met de jury die de andere proef, bij twee proeven, heeft gejureerd.