Vraag voor Juryleden :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emie99

Vraag voor Juryleden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 14:56

Hallo,
Ik had een vraag namenlijk:
Mag er geschreven worden bij houding en zit van de ruiter: 7 rechter op zitten, ook al is de pony te klein voor jouw.
Ik snap dat ik recht op moet zitten, maar om nou er op te attenderen dat de pony te klein is? Ik reed een onderlingen "wedstrijd" op mijn manege, en had niks over de pony's daar te zeggen. Dus ik kon er niks aan doen dat ik op ( een schijnbaar) te kleine pony word gezet. Ik weet overigens niet over er punten daardoor zijn afgetrokken maar ik vroeg het me af :)

Gr. Emma

PS. Ik heb de B diploma gehaald met 177 22+ :)

Emie99

Re: Vraag voor Juryleden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 18:07

Niemand een idee waarom en of het wel/niet mag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:00

Ik zou dat laatste zelf weglaten, maar mischien kreeg de jury de indruk dat je je klein maakte omdat je pony klein is? Een jury mag wel aangeven dat je pony te klein is voor je :j

F_OrumsterJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:08

De jury bedoelt ermee te verzachten.Ze hebben door dat je deels schuin zit doordat de pony te klein voor je is, omdat je eenvoudigweg nmoeilijker netjes zit op een te kleine pony. Maar toch wil ze je stimuleren aan je zit te werken. Het is niet zo dat je minder beoordeeld werd door de pony, ze weten ook wel dat jij niet zo'n grote invloed had op ponykeuze.

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 20:02

Dankje voor jullie reacties :)
Ik dacht eerst dat het negatief bedoeld was, maar hoop dat F_Ormuster gelijk heeft en het verzachtend bedoeld was :)