Jurylid gezocht voor onderlinge wedstrijd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

akp

Jurylid gezocht voor onderlinge wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 22:05

Hallo!
Ik ben A. P. en ik volg de opleiding paardenhouderij aan het AOC Terra in Groningen. Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding en moet als eindexamen een evenement organiseren. Samen met een ander meisje van de opleiding paardenhouderij zijn wij op het idee gekomen om een onderlinge wedstrijd te organiseren. Wij willen graag een dressuur- en springwedstrijd houden. Wij zoeken hiervoor juryleden. Het is een kleine wedstrijd en er zullen ongeveer 10/15 deelnemers zijn. Wij willen met de dressuur klasse B, L en misschien M doen, afhankelijk van of er mensen zijn die daar interesse voor hebben. De wedstrijd zal plaats vinden op Stal Hoekzema te Loppersum. De datum voor de wedstrijd staat nog niet vast, maar de wedstrijd zal plaatsvinden in de maand Juni. Het liefst begin Juni en in een weekend! We hebben dit open gelaten zodat we het aan kunnen passen op wanneer een jurylid zou kunnen. Aangezien het een onderlinge wedstijd is en wij het zelf moeten organiseren en opzetten hebben wij niet de mogelijkheid om u grote bedragen uit te betalen. Ik hoop van u te horen!

Met vriendelijke groeten,
Annick Pieterse
Laatst bijgewerkt door Martine op 08-06-13 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd.

Paardenmeis1

Re: Jurylid gezocht voor onderlinge wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 09:12

Anoniem

Re: Jurylid gezocht voor onderlinge wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:51

En dat heeft TS gedaan dus daarom hier een slotje.