Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik verlaag me niet tot zijn niveau. En dat het haar vader is, we hebben het niet over een kind van 8, maar een volwassen meid die volgens mij best haar vader terug had kunnen fluiten. TAVA schreef:Tja misschien staat ze toch onder invloed van haar vader en durft ze ook als volwassen mens er niet tegen in te gaan. Heb weleens gehoord dat zoiets gebeurt
Ze start als een van de laatsten, dus misschien nog even gezellig praatje maken als ik klaar ben

Scum schreef:Misschien valt het dit keer wel heel erg mee. KNHS heeft jou in het gelijk gesteld. Heeft hij toen een waarschuwing gehad?
Dan heb je kans dat hij zich nu gedeisd houdt.
Of misschien draaien ze zich wel om zodra ze jou zien zitten. Dat is dan hun probleem.
Relaxed schreef:Vjestagirl, ik zou het geen oude koeien willen noemen. Ik heb ze sindsdien niet weer gezien en geen excuses oid gehad. Dan zijn het imo nog geen oude koeien
Relaxed schreef:Ja heb idd vaker gehoord dat het nogal een tiran is. Hij heeft ook niet een erg goede naam meer hier, omdat ie dus vaker zo met mensen omgaat.
Wat is dat nou voor onzin? Ik kan het prima met hem vinden en heb nog nooit problemen met hem gehad. Ik vind het ook niet echt gepast om dit hier zo neer te zetten.