Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ceesje schreef:Gewoon gaan rijden met bitloos hoofdstel...... logisch dat je rijdt en tuigage aanpast in zo n situatie getuigt juist van aanpassingsvermogen.....
En hij loopt niet anders bitloos dan met bit
(loopt zelfs beter) Maar wil ook niet dat dat meisje strax probleem heeft met het les geven, is 1ste keer dat ze iemand mee hebben. en wat ik me nog herinner van toen ik de orun deed, dat ze niet zo moeilijk waren met de lessen, als je maar een D, E pony mee had of een paard. en met het examen zien ze liever geen Haflinger, fjorden en Friezen. Maar denk hoor eerst hier maar eens. 
kleinvosje schreef:Vorig jaar was er bij ons iemand en die kwam heel stoer met een stang en trens aanzetten. Die heeft wel te horen gekregen dat dat toch niet op prijs gesteld werd, en als ze nog een keer kwam rijden, dan toch wel met een trens hoofdstel.
Je zult er niet om naar huis gestuurd worden, maar mogelijk zal de cursusleider zeggen dat het niet de bedoeling is.
marjan1986 schreef:kleinvosje schreef:Vorig jaar was er bij ons iemand en die kwam heel stoer met een stang en trens aanzetten. Die heeft wel te horen gekregen dat dat toch niet op prijs gesteld werd, en als ze nog een keer kwam rijden, dan toch wel met een trens hoofdstel.
Je zult er niet om naar huis gestuurd worden, maar mogelijk zal de cursusleider zeggen dat het niet de bedoeling is.
S&T is wel heel iets anders dan bitloos!
Sjolvir schreef:En tegenwoordig mag je van de KNHS ook bitloos B en L starten,
zou het dus vreemd vinden als er niet bitloos gelest mag worden bij de orun.